Період оскарження умов закупівлі - по 01-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-07-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 39 900,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 199,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Фінансове управління Мукачівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02313565 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Лукича |
Телефон: | +380955231145 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 89600, Україна, Закарпатська область,місто Мукачево, площа Духновича Олександра, будинок 2 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Штефюк Марія Іванівна (ЄДРПОУ 2362519120) виявлено наступні невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. У порушення пп.1.6. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник надав копію паспорту та копію РНКППП, тоді як замовник вимагав Довідку довільної форми із зазначенням паспортних даних (серія, номер, дата видачі, орган що видав та місце реєстрації) та РНОКПП. 2. У порушення абз.1 п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасником надано довідку, що містить не повну інформацію відповідно до абз.1 п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції». З врахуванням вищенаведеного, керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 (із змінами), просимо учасника ФОП Штефюк Марія Іванівна усунути виявлені невідповідності в інформації та документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. На підтвердження пп.1.6. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надати Довідку довільної форми із зазначенням паспортних даних (серія, номер, дата видачі, орган що видав та місце реєстрації) та РНОКПП. 2. На підтвердження абз.1 п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації надати оновлену інформацію у довільній формі відповідно до вищезазначеного абзацу тендерної документації.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Компаком – вірний напрямок» (ЄДРПОУ 45129201) виявлено наступні невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. У порушення Додатку №7 до тендерної документації «Згода на збір та доступ до персональних даних» учасник надав Лист-згоду на обробку персональних даних, що відрізняється від форми, яка затверджена додатком №7 до тендерної документації. 2. У порушення абз.1 п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасником не надано довідку, що містить інформацію відповідно до абз.1 п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції». З врахуванням вищенаведеного, керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 (із змінами), просимо учасника ТОВ «Компаком – вірний напрямок» усунути виявлені невідповідності в інформації та документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. На підтвердження Додатку №7 до тендерної документації «Згода на збір та доступ до персональних даних» надати оновлений «Лист-згода на обробку персональних даних» згідно форми, яка затверджена додатком №7 до тендерної документації. 2. На підтвердження абз.1 п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» надати інформацію у довільній формі відповідно до вищезазначеного абзацу тендерної документації.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ 2629 (ЄДРПОУ 45032336) виявлено наступні невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. У порушення пп.1.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник не надав Додаток №1 до тендерної документації «Гарантійний лист». 2. У порушення Додатку №7 до тендерної документації «Згода на збір та доступ до персональних даних» учасник надав Лист-згоду на обробку персональних даних, що відрізняється від форми, яка затверджена додатком №7 до тендерної документації. 3. У порушення Додатку №8 до тендерної документації «Довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля» учасник відступив від форми додатку, яка затверджена вищезгаданим додатком. 4. У порушення абз.1 п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасником надано довідку, що містить не повну інформацію відповідно до абз.1 п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції». З врахуванням вищенаведеного, керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 (із змінами), просимо учасника ТОВ 2629 усунути виявлені невідповідності в інформації та документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. На підтвердження пп.1.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надати «Гарантійний лист» згідно форми затвердженої у додатку №1 до тендерної документації. 2. На підтвердження Додатку №7 до тендерної документації «Згода на збір та доступ до персональних даних» надати оновлений «Лист-згода на обробку персональних даних» згідно форми, яка затверджена додатком №7 до тендерної документації. 3. На підтвердження Додатку №8 до тендерної документації «Довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля» надати оновлену Довідку згідно форми затвердженої у Додатку №8 до тендерної документації. 4. На підтвердження абз.1 п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» надати оновлену інформацію у довільній формі відповідно до вищезазначеного абзацу тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.