Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Джерело фінансування - власні кошти.
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 197 296,76 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО" |
ЄДРПОУ: | 00131954 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.oblenergo.kharkov.ua |
Контактна особа: | Залерцов Михайло Олексійович |
Телефон: | 380577401294 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149 |
3 |
1. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «Придбання витратних матеріалів для принтерів, копирів та МФУ», ДК 021:2015 – 30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - аналогічний за предметом закупівлі договір № 465 від 14.12.2022, який учасником закупівлі надано у складі своєї пропозиції, не містить в повному обсязі копій документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за цим аналогічним договором; аналогічний за предметом закупівлі договір № 156/22 від 19.08.2022, який учасником закупівлі надано у складі своєї пропозиції, не містить в повному обсязі копій документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за цим аналогічним договором; аналогічний за предметом закупівлі договір № 27/07/21-1 від 27.07.2021, який учасником закупівлі надано у складі своєї пропозиції, не містить в повному обсязі копій документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за цим аналогічним договором; 2). Завантаження проєкту договору додато №4: проєкт договору Додаток №4 завантажено не весь, відсутній додаток №1. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) пунктом 3 розділу 1 додатку 1 тендерної документації вимагається від Учасника закупівлі: № з/п Кваліфікаційний критерій Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище, ім’я по-батькові, посада та контактний телефон). Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договором (договорами). Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є підставою для відхилення пропозиції учасника. У складі тендерної пропозиції Учаснику необхідно подати оплати по виконаним договорам. б) абзацу 2 пунктом 3розділу 6 тендерної документації вимагається від Учасника закупівлі: Разом з тендерною документацією Замовником подається проект договору про закупівлю (Додаток 4) про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов. . 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учаснику закупівлі необхідно усунути вищезазначені невідповідності та надати (завантажити до електронної системи закупівель): копії виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договором (договорами). - проєкт договору Додаток №4 завантажити разом з додатком №1 до договору, якиї є його не відємною його частиною. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог Закону та з урахуванням статті 43 Особливостей.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «Придбання витратних матеріалів для принтерів, копирів та МФУ», ДК 021:2015 – 30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - аналогічний за предметом закупівлі договір № 21.3804.2020 від 06.07.2020, який учасником закупівлі надано у складі своєї пропозиції, не містить в повному обсязі копій документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за цим аналогічним договором; аналогічний за предметом закупівлі договір № UOP-9.1.3-4-Д-87 від 25.05.2020, який учасником закупівлі надано у складі своєї пропозиції, не містить в повному обсязі копій документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за цим аналогічним договором; аналогічний за предметом закупівлі договір № 12722-ООП від 12.07.2022, який учасником закупівлі надано у складі своєї пропозиції, не містить в повному обсязі копій документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за цим аналогічним договором; 2). Щодо підтвердження ділової репутації: - відгук №014874 ЛГ від ДП «Антонов» не містить відомостей про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків виконання. 3) Довідка про підприємство: у довідці відсутні відомості про те, до якої категорії підприємства відноситься Учасник. 4) Довідка про наявність МТБ та технологій: незазначено про наявність технологій. 5) Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи – надана від імені Учасника. 6) Не надано гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції є достовірною. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) пунктом 3 розділу 1 додатку 1 тендерної документації вимагається від Учасника закупівлі: № з/п Кваліфікаційний критерій Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище, ім’я по-батькові, посада та контактний телефон). Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договором (договорами). Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є підставою для відхилення пропозиції учасника. У складі тендерної пропозиції Учаснику необхідно подати оплати по виконаним договорам. б) пунктом 1 розділу 3 додатку 1 тендерної документації вимагається від Учасника закупівлі: Наявність документально підтвердженої позитивної ділової репутації: листи-відгуки (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків виконання. в) пунктом 11 розділу 3 додатку 1 тендерної документації вимагається від Учасника закупівлі: Довідка (в довільній формі) яка містить відомості про підприємство: - реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс) - код ЄДРПОУ та індивідуальний податковий номер; - статус платника податку та до якої категорії підприємства відноситься; - керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; - банківські реквізити. г) пунктом 1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації вимагається від Учасника закупівлі: № з/п Кваліфікаційний критерій Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. д) пунктом 10 розділу 3 додатку 1 тендерної документації вимагається від Учасника закупівлі: Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка повинна бути дійсною на дату її подання. У разі подовження Замовником терміну подання пропозицій довідка отримана на попередню дату розкриття вважається чинною. е) абзацу 12 пунктом 5 розділу 3 тендерної документації вимагається від Учасника закупівлі: У складі тендерної пропозиції Учаснику необхідно подати гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції є достовірною. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учаснику закупівлі необхідно усунути вищезазначені невідповідності та надати (завантажити до електронної системи закупівель): копії виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договором (договорами). - копію листа-відгуку (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків виконання. - Довідка про підприємство: де зазначити у довідці відомості про те, до якої категорії підприємства відноситься Учасник. - Довідка про наявність МТБ та технологій: зазначити наявність технологій. - Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка повинна бути дійсною на дату її подання. - гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції є достовірною. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог Закону та з урахуванням статті 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв`язку із зміною технічних вимог, відсутня потреба в даній закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
22-07-2023, 00:00
Період оскарження:
з 11-07-2023, 14:25 по 22-07-2023, 00:00
Документи: