Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 22-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 819 800,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 099,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02009873 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лук’янова Ганна Олександрівна |
| Телефон: | 380952788150 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 73013, Україна, Херсонська область,Херсон, вулиця Українська, 81 |
5 |
Вимогами ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року та Тендерної документації передбачена можливість виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасниками у Тендерній пропозиції. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник може усунути невідповідності в інформації та/або документах: - що відсутні у складі тендерної пропозиції, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, та інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі); Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Дослідивши пропозицію Учасника - ТОВ «Поділля Фінанс», Замовник дійшов висновку, що його тендерна пропозиція, а саме - Авторизаційний лист Lenovo.pdf не відповідає вимогам Додатку № 3 до ТД Замовника. В наданому Авторизаційному листі не зазначено можливість поставки товару в терміни, визначені цією Тендерною документацією. В зв’язку з тим, що виправлення вищезазначеної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, тощо, Замовник надає Учаснику - ТОВ «Поділля Фінанс» 24 години на виправлення вищезазначених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.