Період оскарження умов закупівлі - по 05-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 08-06-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 112 200,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 561,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області |
| ЄДРПОУ: | 40326412 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Солодка Юлія Володимирівна |
| Телефон: | +380958069724 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 93405, Україна, Луганська область,СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул. Пивоварова, буд. 2 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АСАНАРА" (код ЄДРПОУ 44319152) у процедурі закупівлі комп’ютерного обладнання за кодом ДК 021:2015 — 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (ID: UA-2023-05-30-011699-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1.Учасник у довідці про відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей зазначив пункт 44 замість пункту 47. 2.Учасник не надав копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ, або свідоцтво про сплату єдиного податку, або витягу з реєстру платника єдиного податку. 3. Учасником надана тендерна пропозиція, яка містить арифметичні помилки у розрахунку вартості товару (помилка при множенні ціни товару на її кількість). Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідності: 1. четвертий абзац розділу 3 Додатку 3 тендерної документації; 2. п.4.3. розділу 4 Додатку 3 тендерної документації; 3. п.5.1. розділу 5 Додатку 3 тендерної документації (відповідно). Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення таку інформацію: 1. Виправлену довідку про відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей зазначив пункт 47 Особливостей замість пункту 44 Особливостей. 2. Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ, або свідоцтво про сплату єдиного податку, або витягу з реєстру платника єдиного податку. 3. Підписану тендерну пропозиція за формою, наведеною у Додатку 1 до Тендерної документації з виправленими арифметичними помилками.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "СТО-СЕРВІС" у процедурі закупівлі комп’ютерного обладнання за кодом ДК 021:2015 — 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (ID: UA-2023-05-30-011699-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1.Учасник не надав документи, що необхідні для підтвердження якості товару (декларації про відповідність та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікати відповідності (при наявності) тощо), якщо це передбачено діючим законодавством України для товарів даного виду. У випадку, якщо для товару, який пропонується учасником, чинним законодавством не передбачено обов’язкових документів, що підтверджують якість товару, учасник повинен надати довідку в довільній формі із зазначенням відповідної інформації. 2. Учасник не надав довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей (зі змінами). 3.Учасник не надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (завірений учасником). 4. Учасником надана тендерна пропозиція, яка містить арифметичну помилку. Зазначена загальна вартість не відповідає фактичній сумі. 5. Учасник надав гарантійний лист, в якому міститься не повна інформація (вказано не повний перелік нормативно-правових актів), що вимагалась пунктом 5.4 розділу 5 Додатку 3 тендерної документації; 6. Учасник не надав гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації. 7. Учасник не надав інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації) та частку в статутному капіталі. Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідності: 1. п.2.2. розділу 2 Додатку 3 тендерної документації; 2. четвертий абзац розділу 3 Додатку 3 тендерної документації; 3. п.4.2. розділу 4 Додатку 3 тендерної документації; 4. п.5.1. розділу 5 Додатку 3 тендерної документації; 5. п.5.4. розділу 5 Додатку 3 тендерної документації; 6. п.5.5. розділу 5 Додатку 3 тендерної документації; 7. п’ятий абзац п.5.6. розділу 5 Додатку 3 тендерної документації Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення таку інформацію: 1. Документи, що необхідні для підтвердження якості товару (декларації про відповідність та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікати відповідності (при наявності) тощо), якщо це передбачено діючим законодавством України для товарів даного виду. У випадку, якщо для товару, який пропонується учасником, чинним законодавством не передбачено обов’язкових документів, що підтверджують якість товару, учасник повинен надати довідку в довільній формі із зазначенням відповідної інформації. 2. Довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (завірений учасником). 4. Надати підписану тендерну пропозиція за формою, наведеною у Додатку 1 до Тендерної документації з виправленою арифметичною помилкою. 5. Надати гарантійний лист згідно з вимогами п.5.4. розділу 5 Додатку 3 тендерної документації, вказавши повний перелік нормативно-правових актів. 6. Надати гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації. 7. Надати інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації) та частку в статутному капіталі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Керуючись пунктом 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 р. № 471) відмінено відкриті торги (ID: UA-2023-05-30-011699-a) на закупівлю комп’ютерного обладнання за кодом ДК 021:2015 — 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання у зв’язку неможливості усунення порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Опис порушень зазначено у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.07.2023 №01-32 (додається).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-07-2023, 00:01
Період оскарження:
з 04-07-2023, 10:22 по 15-07-2023, 00:00
Документи: