Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-06-2023, 00:00
Більш детальна інформація (в т.ч. про кількість, місце та строки поставки товарів) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 199 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 995,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба" |
| ЄДРПОУ: | 38017026 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Поліщук Ірина Олегівна |
| Телефон: | 380487744243 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65114, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а |
7 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК» містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених 1. Кваліфікаційні критерії (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)). У тендерній пропозиції відсутня довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, згідно Додатку 1 до тендерної документації Замовника. Надано тільки один аналогічний договір №101-88 від 10.03.2023 р., в якості підтвердження повного виконання договору надано видаткову накладу в якій не зазначено номер та дату підписання видаткової накладної. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів: 1. Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка міститиме інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів вказаних в довідці (обов’язково зазначити – найменування замовника, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору). В якості документального підтвердження додати завірені копії зазначених договорів (не менше двох договорів) з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання (видаткові накладні тощо). Учасник повинен: - надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, згідно Додатку 1 до тендерної документації Замовника; - додати ще не менше одного аналогічного договору з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання; - надати підтвердження виконання договору № 101-88 від 10.03.2023р., а саме: оформлену належним чином видаткову накладну, яка містить номер та дату поставки товару або надати інший аналогічний договір з документами передбаченими умовами договору, які підтверджують повне його виконання. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають завантаження через електронну систему закупівель Довідки на виконання Додатку 1 до тендерної документації, ще не менше одного аналогічного договору з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання та підтвердження виконання договору № 101-88 від 10.03.2023р., а саме: оформлену належним чином видаткову накладну, яка містить номер та дату поставки товару або надати інший аналогічний договір з документами передбаченими умовами договору, які підтверджують повне його виконання. Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.