Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-06-2023, 00:00
«Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» за кодом ДК 021:2015 30120000-6 (Кольорові картриджі та стрічки)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 53 920,00 UAH(без ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 539,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колесник Вікторія Володимирівна |
| Телефон: | 0487293544 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
3 |
1. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу п. 1.1 Додатка №1 до ТД учасником надано документ № 13/06/23-2 від 13.06.2023р. (відомості про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору), в якому зазначив Договір поставки № 217 від 28.10.2018р., та надав Лист-відгук від контрагента № 14-06/1375 від 11.12.2018р. в якому зазначено договір №217 від 18.10.2018р. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Завантажити Лист (з інформацією про виконання аналогічного договору), в якому буде зазначено № та дата укладення договору відповідно до № та дати в Листі- відгуку, та до самого договору поставки.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.