Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 7c18cc4c27134df4ba095434e4f06dba
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 90 300,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 451,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління ПФУ у Львівській області |
ЄДРПОУ: | 13814885 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.pfu.gov.ua/lv/ |
Контактна особа: | Маріанна Шиба |
Телефон: | +380678545495 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79016, Україна, Львівська область,м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10 |
1 |
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування., затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищеневадене, повідомляємо що згідно із Розділом IIІ. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” п. 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції п.п. 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - заповненої та підписаної тендерної пропозиції в довільній формі; - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - інформації та документів щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей (крім пунктів 1 і 7, абзацу 14 цього пункту); - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; - документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - підписаним проектом договору про закупівлю згідно з додатком 2 до цієї тендерної документації; - інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації. Відповідно до п 5.1. Кваліфікаційні критерії та документи, які відповідно до вимог статті 16 Закону 922 подає учасник у складі своєї пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник повинен підтвердити - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір щодо надання послуг охорони, що є аналогічними за предметом закупівлі, подібний за змістом та своєю правовою природою (виконаний повністю або частково). Учасником ПАТ “Жидачвським целюлозно – паперовим комітетом” ЄДРПОУ 00278801, не надано: - підписаний проект договору про закупівлю згідно з додатком 2 до цієї тендерної документації; - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; -підписаним проектом договору про закупівлю згідно з додатком 2 до цієї тендерної документації - не надано учасником. ПАТ “Жидачвським целюлозно – паперовим комітетом” ЄДРПОУ 00278801відповідно до Додатка 2 до тендерної документації “Тендерна пропозиціяі” на виконання п.7. Учасник зобов’язаний надати калькуляцію (розрахунок) ціни (враховуються в ціну витрати на страхування, сплату мита, податків та інших обов’язкових зборів і платежів, тару, витрати на завантаження продукції в місцях навантаження, транспортні та інші витрати, розвантаження та доставку, тощо) за одиницю товару по найменуваннях продукції. Враховуючи вищенаведене, просимо усунути невідповідності, шляхом доручення вищезазначених документів та інформації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.