Період оскарження умов закупівлі - по 30-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-05-2023, 00:00
ДК 021:2015: 30233100-2 Комп’ютерні запам’ятовувальні пристрої (Накопичувач SSD), 30233130-1 Накопичувачі на магнітних дисках (Жорсткий диск HDD), 30237240-3 Веб-камери (Веб-камера), 30232000-4 Периферійне обладнання (Багатофункціональний пристрій друку (БФП) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
ID закупівлі: 80a4cd47d70f43da880f9b7d2ff0f2f5
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 41 750,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 208,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області |
ЄДРПОУ: | 38625593 Досьє YouControl |
Сайт: | https://zp.dsns.gov.ua |
Контактна особа: | Польська Ольга Сергіївна |
Телефон: | +380617879457 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69002, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, Фортечна, 65 |
3 |
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ТОВ 2629 встановлене наступне. Згідно пп. 4 п.4 Додатку 1 до тендерної документації «Інші документи від Учасника» Замовником зазначена вимога щодо надання учасниками тендерної пропозиції за формою; У складі своєї пропозиції учасник ТОВ 2629 не надав тендерну пропозицію згідно з формою встановленою Замовником. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - заповнену форму тендерної пропозиції за формою визначеною Замовником. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.