Період оскарження умов закупівлі - по 30-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-05-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами
ID закупівлі: 59068c3dc80249f8b7eb849fa9359dab
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 363 566,70 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 818,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 01985423 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.m.mechnikova.com |
Контактна особа: | Трегубова Наталія Сергіївна |
Телефон: | 380562339500 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
3 |
1) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ФРАЙ» було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ФРАЙ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося вимогами пункту 1.1. частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 5.6. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 6.1. частини 6 розділу ІІІ тендерної документації та форми "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", згідно Додатку №2 до тендерної документації, а саме: - у складі тендерної пропозиції Учасник надав лист авторизацію від ТОВ ПІІ «АСБІС-УКРАЇНА» щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів, а саме «Клавіатура комп'ютерна згідно технічних вимог», «Миша комп'ютерна згідно технічних вимог», «Комп'ютерна гарнітура згідно технічних вимог» та «Веб-камера згідно технічних вимог», у необхідній кількості, якості, зі строками придатності та в терміни визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника, який був оформлений не у відповідності вимог тендерної документації та виданий офіційним дистриб’ютором в Україні виробника, що суперечить вимогам тендерної документації; - у складі тендерної пропозиції Учасник надав авторизаційний лист від ТОВ «ТІПІ-ЛІНК ЮКРЕЙН» щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів, а саме «Wi-Fi адаптер згідно технічних вимог», у необхідній кількості, якості, зі строками придатності та в терміни визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника, який був оформлений не у відповідності вимог тендерної документації та виданий офіційним представником виробника, що суперечить вимогам тендерної документації; - учасником під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель було самопродекларовано відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах зокрема за підпунктом 11 пункту 47 Особливостей, але тільки про те, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", що не відповідає вимогам тендерної документації та підставам визначним у підпункті 11 пункту 47 Особливостей. 2) учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ФРАЙ» протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виправляє такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації), а саме: - лист авторизацію від виробника відповідного товару, а саме Logitech Europe S.A., щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів, а саме «Клавіатура комп'ютерна згідно технічних вимог», «Миша комп'ютерна згідно технічних вимог», «Комп'ютерна гарнітура згідно технічних вимог» та «Веб-камера згідно технічних вимог», у необхідній кількості, якості, зі строками придатності та в терміни визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника, який повинен бути оформлений у відповідності вимог тендерної документації, а саме із зазначенням інформації щодо найменування Учасника – зазначається найменування Учасника процедури закупівлі, найменування Замовника – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, ідентифікатор закупівлі – UA-хххх-хх-хх-хххххх-х, кількість з переліком найменувань – зазначається кількість та найменування товару, що пропонується Учасником; - авторизаційний лист від виробника відповідного товару, а саме TP-LINK Technologies CO. LTD, щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів, а саме «Wi-Fi адаптер згідно технічних вимог», у необхідній кількості, якості, зі строками придатності та в терміни визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника, який повинен бути оформлений у відповідності вимог тендерної документації, а саме із зазначенням інформації щодо найменування Учасника – зазначається найменування Учасника процедури закупівлі, найменування Замовника – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, ідентифікатор закупівлі – UA-хххх-хх-хх-хххххх-х, кількість з переліком найменувань – зазначається кількість та найменування товару, що пропонується Учасником; - учасник процедури закупівлі повинен підтвердити відсутність підстав, зазначених в підпункті 11 пункту 47 Особливостей, а саме «учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”», шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель або, у разі відсутності технічної можливості, надати довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою, що містить інформацію про відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі за підпунктом 11 пункту 47 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.