Період оскарження умов закупівлі - по 23-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-05-2023, 00:00
Мова-українська
ID закупівлі: 566fab80a81d40e9bae353cd4c40c040
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 249 600,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Львівський державний університет внутрішніх справ |
ЄДРПОУ: | 08571995 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Заяць Наталія Андріївна |
Телефон: | 380322957572 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ГОРОДОЦЬКА, будинок 26 |
3 |
Керуючись пунктом 40 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п.3 розділу IV тендерної документації (далі – ТД) направляємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Зокрема, згідно підпункту 1.1. п.1 розділу 3 «Інші документи» Додатку №1 Тендерної документації ТзОВ "Директ Офіс Сервіс" у складі пропозиції не надано довідку в довільній формі із зазначенням особи, яка уповноважена на право підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Також згідно підпункту 2 п.5 розділу 3 «Інші документи» Додатку №1 Тендерної документації ТзОВ "Директ Офіс Сервіс" у складі пропозиції не надано довідку в довільній формі з інформацією про товар, який пропонується до постачання. Довідка повинна містити назву/марку товару, країну походження та виробника товару. Прошу привести у відповідність свою тендерну пропозицію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.