Закупівлю оголошено - 18-05-2023, 15:26. Дата останніх змін - 07-06-2023, 15:38

товар за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Закупівля:UA-2023-05-18-011252-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-05-18-003630-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-05-2023, 15:26
по 27-05-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-05-2023, 15:26
по 30-05-2023, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Не буде проводитись

Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-05-2023, 00:00

ID закупівлі: 603d56865a1d4ba1b82e38f45ec4c319

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:216 000,00 UAH (з ПДВ)
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:2 160,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
ЄДРПОУ:35756919 Досьє YouControl
Контактна особа:Андреєв Владимир Володимирович
Телефон:+380442494696
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
03186, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ ЛЕВКА МАЦІЄВИЧА, будинок 6
2


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:26:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:26:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:26:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:26:03
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:26:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:26:03
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:26:03
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:26:03
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:26:03
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:26:03
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:26:03
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:26:03
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту товар за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 2 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2160,00 грн (1%) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва» Поштова та юридична адреса: 03186 м. Київ вул. Левка Мацієвича, 6 п/р UA403204780000000026000261583 АБ «Укргазбанк» м. Києва МФО 320478 код ЄДРПОУ 35756919 ІПН № 357569126583 На період воєнного стану платник Єдиного податку Ставка-2%,група -3. Суб'єкт великого підприємництва e-mail: [email protected] Тел. (067) 521-19-04 Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником.
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:26:03
Способи підтвердження:
Документ
забезпечення тендерної пропозиції , Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 2 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2160,00 грн (1%) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва» Поштова та юридична адреса: 03186 м. Київ вул. Левка Мацієвича, 6 п/р UA403204780000000026000261583 АБ «Укргазбанк» м. Києва МФО 320478 код ЄДРПОУ 35756919 ІПН № 357569126583 На період воєнного стану платник Єдиного податку Ставка-2%,група -3. Суб'єкт великого підприємництва e-mail: [email protected] Тел. (067) 521-19-04 Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником.
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Товари
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:18-05-2023, 15:26:49
Експортовано:25-05-2023, 15:53:12
Експортовано:23-05-2023, 10:05:19
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:25-05-2023, 15:52:32
Експортовано:23-05-2023, 10:04:38
Експортовано:18-05-2023, 15:26:02
Експортовано:23-05-2023, 10:04:39
Експортовано:25-05-2023, 15:52:31
Експортовано:18-05-2023, 15:26:03
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:18-05-2023, 15:26:01
Експортовано:25-05-2023, 15:52:32
Експортовано:23-05-2023, 10:04:36
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+ -
Завершено
товар за кодом ДК 021:2015: 30 ...
216 000,00 UAH (з ПДВ)
Завершено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
джерело фінансування власні кошти підприємства
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
70
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
товар за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Ідентифікатор (лота):
796965e02be549ca8007beaf35a02474
Забезпечення тендерної пропозиції:
2 160,00 UAH
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скоби № 10 1000 шт

30
пачка
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30197000-6
Дрібне канцелярське приладдя


Скоби № 24/6 1000 шт

100
пачка
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30197000-6
Дрібне канцелярське приладдя


Скоби № 23/8 1000 шт

10
пачка
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30197000-6
Дрібне канцелярське приладдя


Скоби № 23/13 1000 шт

5
пачка
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30197000-6
Дрібне канцелярське приладдя


Ручка кулькова 1мм "BIC" Round Stic або еквівалент

800
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192121-5
Кулькові ручки


Олівець графітовий з гумкою

200
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192130-1
Олівці


Фарба штемпельна для печаток, синя, 30 мл

25
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192113-6
Чорнильні картриджі


Клей ПВА 200 мл

55
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30197000-6
Дрібне канцелярське приладдя


Клей олівець 21 грам

80
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192130-1
Олівці


Файл А4+ глянцевий 100 шт

100
пачок
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30193700-5
Коробки для паперів


Папка для паперів із зав`язками А4, картонна 0,35мм

1000
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30193700-5
Коробки для паперів


Папка - швидкозшивач А4 картонна 0,35мм

550
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30193700-5
Коробки для паперів


Папка-реєстратор А4 50 мм

20
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30193700-5
Коробки для паперів


Папка-реєстратор А4 75 мм

65
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30193700-5
Коробки для паперів


Папка конверт А4 на кнопці

10
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30193700-5
Коробки для паперів


Папка А4 "До підпису"

6
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192000-1
Офісне приладдя


Папка-коробка на липучці, 60мм, А4

3
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30193700-5
Коробки для паперів


Папка-кутик А4

10
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30193700-5
Коробки для паперів


Гумка м`яка комбінована

40
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192100-2
Гумки


Лінійка пластикова 30 см

10
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30197000-6
Дрібне канцелярське приладдя


Канцелярська книга А4, 96 арк., клітинка, тверда обкладинка

50
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30196200-1
Ділові щоденники або змінні блоки до них


Скріпки 25 мм по 100 шт

120
пачок
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30197000-6
Дрібне канцелярське приладдя


Набір текстових маркерів 2-4 мм 4 шт різнокольоровий

35
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192125-3
Маркери


Блок для запису 90×90×90мм не склеєний

60
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192700-8
Канцелярські товари


Клейка стрічка 45 мм × 100 ярд., прозора

50
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192700-8
Канцелярські товари


Клейка стрічка 24 мм × 30 м, прозора

30
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192700-8
Канцелярські товари


Ніж канцелярський, 18 мм

15
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192700-8
Канцелярські товари


Рідина корегуюча з пензлем 20 мл

50
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192920-6
Корегувальна рідина


Коректор ручка 8мм

15
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192930-9
Ручки-коректори


Блок паперу з клейким шаром 76×76, кольоровий, 100 арк

30
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30197000-6
Дрібне канцелярське приладдя


Закладки пластикові 12×45 мм з клейким шаром (5 неонових кольорів 125 шт)

50
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192700-8
Канцелярські товари


Біндер для паперу 32 мм , 12 шт

35
пачок
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30193800-6
Затискачі для папірців-записок


Біндер для паперу 51 мм , 12 шт

30
пачок
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30193800-6
Затискачі для папірців-записок


Біндер кліпер+20 кліпів

5
пачок
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30193800-6
Затискачі для папірців-записок


Степлер пластиковий на 20 листів, ,скоби №24; 26

15
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30197000-6
Дрібне канцелярське приладдя


Папір А4 80г/м2 500арк

600
пачок
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30194320-4
Папір для креслення


Стругачка механічна офісна на струбцині

10
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192133-2
Точила для олівців


Щоденник недотований А5 однотонний, синій

5
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30196200-1
Ділові щоденники або змінні блоки до них


Настільний недотований планінг

10
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192700-8
Канцелярські товари


Набір з 4 маркерів для дошок та фліпчартів

7
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30195400-6
Маркерні дошки чи приладдя


Ножиці 17 см з гум. вставками

8
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192700-8
Канцелярські товари


Ножиці 18,5 см з висувним канцелярським ножем

5
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192700-8
Канцелярські товари


Кнопки-цвяшки, кольорові 50 штук

10
пачок
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30197000-6
Дрібне канцелярське приладдя


Бокс для паперу, металевий, чорний 100×100×100 мм

5
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192700-8
Канцелярські товари


Штамп самонабірний Trodat Printy 4913 58x22 мм 5 рядків Укр+Рос Зелений корпус (4913 P4 Т/5/укр) або еквівалент

1
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192153-8
Штампи


Штамп самонабірний Trodat Printy 4911 38x14 мм 3 рядки Укр+Рос Зелений корпус (4911 P4 Т/3/укр) або еквівалент

1
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192153-8
Штампи


Штамп самонабірний Trodat 4926 75х38 мм 8 рядків Укр + Рос (4926 Текст /8/ укр P4) або еквівалент

1
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192153-8
Штампи


Горизонтальний лоток

5
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30193700-5
Коробки для паперів


Лоток горизонтальний, маталевий 3 в 1

5
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30193700-5
Коробки для паперів


Штамп іменний

1
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
30192153-8
Штампи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ «ГРІН СТЕЙШИНАРІ»   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, Україна, 03148, місто Київ, вул.Кучера Василя, будинок 3, 03148, Сергій Петришин
Остаточна пропозиція:
201 678,30 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
31-05-2023, 15:51
Період подачі оскарження:
по 06-06-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-05-23, 13:48:43
24

Вимога про усунення невідповідностей: 1. У п. 1.2. Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено: «Всі визначені цією тендерною документацією документи, що подаються у складі тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу. Документи, видані учаснику у вигляді копії, надаються учасником у вигляді сканованої копії з копії такого документу. На згоду з умовами цього абзацу, учасник надає лист-погодження.» Учасник не надав лист-погодження на згоду з умовами цього абзацу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, лист-погодження на згоду з умовами цього абзацу 2. У п. 1 Розділу VII Тендерної документації зазначено: «Учасник додатково надає згоду з переліком формальних помилок» Учасник не надав згоду з переліком формальних помилок. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, згоду з переліком формальних помилок 3. У п. 1 Розділу VII Тендерної документації зазначено: «Учасник надає письмове погодження з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції». Учасник не надав погодження щодо допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, погодження щодо допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції. 4. У п. 2 Розділу VII Тендерної документації зазначено: «Витрати, пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції учасник несе самостійно. На підтвердження не включення вказаних витрат в ціну тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист». Учасник не надав гарантійний лист, що витрати пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції учасник несе самостійно. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, гарантійний лист, що витрати пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції учасник несе самостійно. 5. У пп. 2.7. п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що необхідно надати: «Копія паспорту особи, уповноваженої на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі». Учасник не надав копію паспорту особи, уповноваженої на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, копію паспорту особи, уповноваженої на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі. 6. Додатком 3 до Тендерної документації зазначено: «Учасник несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за надання недостовірної інформації. За підроблення документів учасник тендерних торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі ст. 358 Кримінального кодексу України відповідно до чого учасник має надати інформацію в складі пропозиції що документи надані ним не підроблені». Учасник не надав інформацію в складі пропозиції, що документи надані ним не підроблені. Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, інформацію, що документи надані ним не підроблені.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 31-05-23, 13:48:43
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-05-18-011252-a-a1
Номер договору:
159/2023
Дата підписання договору:
07-06-2023, 15:34
Строк дії договору:
з 07-06-2023 по 31-12-2023
201 678,30 UAH
Ціна договору
201 678,30 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ «ГРІН СТЕЙШИНАРІ»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
201 678,30 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучено
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ