Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-05-2023, 00:00
ID закупівлі: f1d5f833c44542e480645b9972631dd7
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 178 500,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Розсошанська сільська рада |
ЄДРПОУ: | 04402899 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Каріна Горпинюк |
Телефон: | +380979816648 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 31362, Україна, Хмельницька область,с. Розсоша, вул. Центральна, 4 |
3 |
Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку про технічні, якісні та інші характеристики складену у довільній формі (за власним підписом і печаткою), що повинна містити вичерпні відомості щодо технічних, якісних та іншим вимог до предмета закупівлі, встановленим замовником, із зазначенням документів, які підтверджують ці вимоги. 2. Гарантійний лист про те, що Учасник зобов'язаний у момент передачі Товару надати в розпорядження Замовнику оригінали або завірені копії документів, що засвідчують відповідність Товару вимогам стандарту або технічних умов відповідно до діючого законодавства України, видаткову накладну та ТТН. 3. Гарантійний лист, про те, що у випадку, якщо товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Учасник зобов’язаний замінити дефектний товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.), несе Учасник . Термін протягом якого постачальник повинен замінити товар – не пізніше ніж протягом 2 робочих днів з моменту письмового або усного повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.