Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-04-2023, 00:00
ID закупівлі: ce2706e91c8b4ab493051f04a894bf6b
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 287 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національний університет "Львівська політехніка" |
ЄДРПОУ: | 02071010 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ковалишин Тарас Андрійович |
Телефон: | 380322582564 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,Львів, Степана Бандери,12 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: Підпунктом 3.1. пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, передбачено що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: …заповнену специфікацію за формою наведеною в додатку 3 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасником подано файл з документом: «технічні вимоги.pdf» у якому міститься, зокрема заповнена специфікація згідно встановленої форми проте, у наданій специфікації товару що пропонується, учасником зазначено, що «Загальна вартість тендерної пропозиції учасника ВКЛЮЧАЮЧИ\БЕЗ ПДВ становить 271 584,00 гривень». Водночас у складі тендерної пропозиції учасником зазначено, що він є платником ПДВ. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації щодо форми і змісту відповідного документа, інших вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - оновлену заповнену специфікацію за формою наведеною в додатку 3 до тендерної документації із зазначенням інформації про те, що: «Загальна вартість тендерної пропозиції учасника ВКЛЮЧАЮЧИ ПДВ становить 271 584,00 гривень» або про те, що Загальна вартість тендерної пропозиції учасника БЕЗ ПДВ становить 271 584,00 гривень».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.