Період оскарження умов закупівлі - по 04-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-04-2023, 00:00
30192100-2 Гумки (Гумки) - 520 штук; 30192121-5 Кулькові ручки (Кулькові ручки, сині) - 3369 штук; 30192121-5 Кулькові ручки (Кулькові ручки, чорні) - 831 штука; 30192121-5 Кулькові ручки (Кулькові ручки, червоні) - 403 штуки; 30192125-3 Маркери (Маркери перманентні, чорні) - 500 штук; 30192125-3 Маркери (Маркери текстові кольорові) - 375 пачок; 30192130-1 Олівці (Олівці дерев’яні) - 1440 штук; 30192131-8 Механічні олівці чи олівці з висувним стрижнем (Олівці механічні) - 379 штук; 30192132-5 Змінні грифелі для олівців (Змінні грифелі для олівців) - 756 штук; 30192133-2 Точила для олівців (Точила для олівців) - 343 штуки; 30192153-8 Штампи (Штампи) - 19 штук; 30192910-3 Корегувальна плівка чи стрічка (Коректори стрічкові) - 440 штук; 30192920-6 Корегувальна рідина (Корегувальна рідина) - 291 штука; 30192930-9 Ручки-коректори (Ручки-коректори) - 444 штуки; 30193200-0 Настільні лотки та органайзери (Органайзери настільні) - 89 штук; 30193200-0 Настільні лотки та органайзери (Настільні лотки, горизонтальні) - 191 штука; 30193200-0 Настільні лотки та органайзери (Настільні лотки, вертикальні) - 86 штук; 30197110-0 Скоби (Скоби №10 (1000 шт)) - 566 пачок; 30197110-0 Скоби (Скоби №24/6 (1000 шт)) - 709 пачок; 30197320-5 Степлери (Степлери № 10/5) - 116 штук; 30197320-5 Степлери (Степлери № 24/6) - 146 штук; 30197120-3 Кнопки (Кнопки) - 195 пачок; 30193800-6 Затискачі для папірців-записок (Біндер 15 мм, 12 шт) - 347 пачок; 30193800-6 Затискачі для папірців-записок (Біндер 19 мм, 12 шт) - 300 пачок; 30193800-6 Затискачі для папірців-записок (Бiндер 25 мм, 12 шт) - 317 пачок; 30193800-6 Затискачі для папірців-записок (Бiндер 51 мм, 12 шт) - 239 пачок; 30197210-1 Теки-реєстратори (Теки-реєстратори 2 кільця) - 340 штук; 30197210-1 Теки-реєстратори (Теки-реєстратори, 50 мм) - 358 штук; 30197210-1 Теки-реєстратори (Теки-реєстратори, 70 мм) - 820 штук; 30197220-4 Канцелярські скріпки (Скріпки нікельовані 25 мм, 100 шт) - 578 пачок; 30197220-4 Канцелярські скріпки (Скріпки нікельовані 50 мм, 100 шт) - 247 пачок; 30197310-2 Канцелярські ножі (Канцелярські ножі) - 391 штука; 30197321-2 Антистеплери (Антистеплери) - 175 штук; 30197330-8 Діроколи (Діркопробивач) - 76 штук; 30192121-5 Кулькові ручки (Ролер, пише чорним) - 200 штук; 30192121-5 Кулькові ручки (Ролер, пише синім) - 300 штук; 30192121-5 Кулькові ручки (Ручка-ролер, пише синім) - 500 штук; 30197220-4 Канцелярські скріпки (Скріпки кольорові 25 мм, 100 шт) - 5 пачок; 30192125-3 Маркери (Маркер перманентний, пише чорним) - 10 штук; 30192125-3 Маркери (Маркер перманентний, пише чорним) - 5 штук; 30193700-5 Коробки для паперів (Підставка) - 5 штук; 30192700-8 Канцелярські товари (Пластилін) - 1 пачка; 30192121-5 Кулькові ручки (Ручка металева білого кольору) - 1000 штук; 30192153-8 Штампи (Печатка) - 3 штуки. Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
ID закупівлі: 4d2dd265ae6943b088883ae8af2fee9b
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
ЄДРПОУ: | 01181765 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.ucrf.gov.ua |
Контактна особа: | Сергій Очеретяний |
Телефон: | +380444228597 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03179, Україна, Київська область,Киев, пр. Перемоги, 151 |
3 |
Усупереч вимогам абзацу 2 підпункту 2) пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі ТД), для підтвердження можливості здійснення постачання товарів в заявленій кількості та терміни, Учасником процедури закупівлі у складі своєї пропозиції не надано: лист від виробника або імпортера про наявність або можливість виготовлення або імпортування запропонованого товару та можливість відвантаження товарів в потрібній кількості. Усупереч вимогам підпункту 5) пункту 1 розділу ІІІ ТД Учасником не надано Замовнику гарантійний лист у довільній формі про те, що товари та/або послуги та/або роботи, які є предметом закупівлі, не переміщено з тимчасово окупованої території. Усупереч вимогам підпункту 7) пункту 1 розділу ІІІ ТД Учасником не надано Замовнику гарантійний лист у довільній формі про те, що товар, який є предметом закупівлі не є товаром з походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати Замовнику: - лист від виробника або імпортера про наявність або можливість виготовлення або імпортування запропонованого товару та можливість відвантаження товарів в потрібній кількості; - гарантійний лист у довільній формі про те, що товари та/або послуги та/або роботи, які є предметом закупівлі, не переміщено з тимчасово окупованої території; - гарантійний лист у довільній формі про те, що товар, який є предметом закупівлі не є товаром з походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.