Період оскарження умов закупівлі - по 02-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-04-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 05-04-2023, 00:00
ID закупівлі: fabccedb71614c3aaed39061b3326958
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 41 675,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 416,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гавриленкова Галина |
Телефон: | 380973350691 |
E-mail: | h.havrylenkova@uhe.gov.ua |
Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей: Керуючись вимогами пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ, Філія «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» (далі – Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ "АКЦЕНТР" (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Поставка паперу для філії "Дністровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"), (оголошення № UA-2023-03-28-010667-a). 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В пп.5 п.1 розділу ІІІ Вимог до предмету закупівлі зазначено, що «Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі складається з Технічної специфікації, що оформлена у відповідності з Додатком № 5 тендерної документації» В таблиці п.2 Дод.5 Технічної специфікації зазначено: Пропозиція учасника (заповнюються значення параметру товару, що пропонується учасником до постачання) *. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: Відсутні значення параметру. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити належним чином оформлену Технічну специфікацію. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У відповідності до частини 2 пункту 47 Особливостей у Замовника виникла необхідність відмінити відкриті торги з особливостями у зв’язку із (2) неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень: в Тендерній документації Замовник не прописав надання сертифікату якості або сертифікату відповідності або паспорту якості на товар, документу, який би підтверджував характеристики товару, що пропонується Учасником.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
17-04-2023, 00:01
Період оскарження:
з 06-04-2023, 15:36 по 17-04-2023, 00:00
Документи: