Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-04-2023, 00:00
ID закупівлі: eed5558f8a224e9eb98ba94f4200fc48
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 240 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 7 000,00 UAH |
Замовник: | АТ "Чернівціобленерго" |
ЄДРПОУ: | 00130760 Досьє YouControl |
Сайт: | http://oblenergo.cv.ua/index.php |
Контактна особа: | Олег Мамай |
Телефон: | +380372581192 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,м. Чернівці, вул. Прутська, 23 А |
3 |
Керуючись п. 3 прим. 7 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та п. 39 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. (далі – особливості) замовником був здійснений розгляд та оцінка тендерних пропозицій відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до пункту 40 особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме надання: 1)Витягу з ЄДР. 2)Витяг ПДВ. На підтвердження даних вимог, просимо надати відповідні документи.
Керуючись п. 3 прим. 7 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та п. 39 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. (далі – особливості) замовником був здійснений розгляд та оцінка тендерних пропозицій відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до пункту 40 особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1)Надані Учасником договори не відповідають предмету закупівлі по коду державного класифікатора єдиного закупівельного словника. Так, Замовником було оголошено торги за кодом ДК 021:2015 –30230000-0 Комп’ютерне обладнання, а надані договори ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" «ДК 021:2015 –30210000-4 –Машини для обробки даних(апаратна частина)(Системні блоки,монітори)» саме тому їх не можемо вважати аналогічними. Просимо Учасника надати аналогічні договори, які є предметом закупівлі тендерної документації. 2) лист-згоду щодо поставки виключно оригінального товару. 3) Гарантійний лист стан – новий, всі комплектуючі - нові. 4) Довідка у довільній формі інформацію про країну походження об'єкту торгів. 5) Довідка у довільній формі інформацію про виробника. На підтвердження даних вимог, просимо надати аналогічні договори, а також довідки у довільній формі та гарантійні листи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.