Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-03-2023, 00:00
ID закупівлі: b410e95836a3478f9c4d881ad9fa9b24
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колесник Лариса Петрівна |
Телефон: | 380661525326 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
Замовник(и): | КНП КОР "Київський обласний онкологічний диспансер" |
3 |
Шановний Учасник! Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі має надати довідку довільної форми із зазначенням предмету договору, номер та дату укладення договору, строк виконання договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці, Учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Примітка: Аналогічним вважається договір на закупівлю відповідно до предмету закупівлі згідно цієї тендерної документації укладений з медичним закладом. Договір має бути виконаний в повному обсязі. Проте, в складі тендерної пропозиції Учасником на підтвердження інформації наведеної в довідці було надано дві копії аналогічного договору на закупівлю паперу в складі предмету закупівлі з усіма необхідними додатками. Однак в стороною договору зі сторони замовника виступають фізичні особи-підприємці без зазначення додаткової інформації зі сторони Учасника, що саме ці ФОПи мали на час укладення відповідний дозвільний документ, який прирівнює їх до медичного закладу. Просимо щодо зазначеного надати відповідні пояснення, які усунуть невідповідності в цій частині тендерної пропозиції Учасника. Додатково також просимо надати пояснення щодо чинності сертифікатів, а саме 1) ISO 9001:2015 зазначено дата початку первинного циклу: 31.07.2015, ,дата закiнченюI попереднього цикIry: 30.07.2021, дата повторноТ сертифiкацiйноi перевiрки: 04.0б.2021, дата початку повторного циклу: 31.07.2021 за умови продовження задовiльноi роботи Системи управлiння органiзацiсю, тepмін дії цього сертифiкату закінчується: 30.07.2024; 2) ланцюга поставок FSC-STD-40-004, бо даний документ містить наступне: початкова дата затвердження: 12.05.2017, дата початку сертифікації: 12.05.2022, дата вступу в силу: 11.05.2027. За такої послідовності дат в даних сертифікатах просимо Учасника надати пояснення чинності даних документів.
При поданні інформації з зазначенням персональних даних суб’єкта персональних даних, Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист-згоду за формою передбаченою тендерною документацією. У складі пропозиції на відповідність умовам тендерної документації учасник надав копію Статуту учасника та копії протоколів загальних зборів учасників Товариства від 06.03.2021 р., 19.02.2022 р., які містять персональні дані Михайленко Володимира Івановича, Михайленко Надії Григорівни, Святун Олени Володимирівни, Михайленко Ірини Володимирівни. Однак у складі пропозиції міститься лише лист-згода на обробку персональних даних Михайленко Володимир Іванович від 29.03.2023 р. № 39. Відповідно до вищевикладеного Учасник повинен усунути невідповідності шляхом надання через електронну систему закупівель належних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.