Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2023, 23:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-03-2023, 23:00
Папір офісний для друку, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 Папір для друку). Технічні, якісні та кількісні вимоги зазначені в Додатку 3 до тендерної документації. Місце поставки товару:10002 м. Житомир, вул. Гагаріна, 55. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції : українська мова.
ID закупівлі: 3afae5553db94b618ebb0012361f76c1
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 550 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області |
ЄДРПОУ: | 40346926 Досьє YouControl |
Сайт: | http://zt-dpss.gov.ua/ |
Контактна особа: | Тетяна Павлюк |
Телефон: | +380975103363 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Гагаріна, 55 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.Найменування замовника: Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області, код ЄДРПОУ 40346926. 2. Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції відсутня інформація щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (Додаток 2 до тендерної документації в частині 1). 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп 1.1 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня інформація щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (Додаток 2 до тендерної документації в частині 1). Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям (у разі їх встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. … 2) інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно Додатку 2 до цієї Тендерної документації; Додаток 2 до тендерної документації Довідка в довільній формі про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (копії одного-двох договорів за 2021-2022рр). У довідці зазначити інформацію про замовника, якому надавалися аналогічні послуги, всі дані по договору і виконання договору. 4. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії аналогічних договорів, відповідно до вимог тендерної документації зазначених у Додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.