Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-03-2023, 00:00
м. Одеса, вул.Генерала Бочарова,59, юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
ID закупівлі: dce4b2234c7c47be9c6dc20826a085d2
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 925 700,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КНП "ДМП № 2" ОМР |
ЄДРПОУ: | 26470275 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Докучаєва Ольга Петрівна |
Телефон: | +380671052204 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65086, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Генерала Бочарова, буд. 59 |
4 |
1. У тендерній документації зазначено, що учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей. (таблиця 3 Додаток 1). Така довідка відсутня. Учасник надав довідку за ст 17, текст довідки відповідає абзацу 14 пункту 44 Особливостей . Надайте довідку окремо, тому що ця вимогу не стосується ст.17, вважаємо, що учасник неправильно сформував її. 2. У тендерній документації зазначено, що учасники у складі тендерної пропозиції надають копії документів, що підтверджують право власності та/або користування відповідним обладнанням, матеріально-технічною базою, Договори повинні бути чинними щонайменше до кінця 2023 року (п.1.2. Таблиця 1 Додаток 1) Договір Учасника ТП НАВІГАТОР СИСТЕМ із сервісним центром № IM ASC 091 про сервісне обслуговування продукції торгових марок Impression, Impression Electronics (дал Договір) відповідно до п. 5.1 є діючим до 31 грудня 2020 року. Надайте документ , який підтверджує чинність договору до кінця 2023 року, оскільки вважаємо що відсутні будь-які документи, які б свідчили, що договір є діючий. 3. У тендерній документації зазначено, що учасники надають копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на системні блоки (Додаток 2). Просимо надати документ який свідчить про те, що Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/ 13831 від 24.06.2020 року є чинним, так як у Висновку вказано: «Висновок дійсний на термін дії ТУ У 26.2-42893689-001:2019 КОМП’ЮТЕР ПЕРСОНАЛЬНИЙ IMPRESSION, сервер IMPRESSION», проте у складі пропозиції відсутній термін дії зазначеного ТУ У. 4. У тендерній документації зазначено, що Учасник повинен також надати відповідні документи, що підтверджують, що товар є продуктом виробника, який має власне сертифіковане за стандартами виробництво: - копію чинної декларації про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання на системні блоки; - копію чинної декларації про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання на системні блоки(Додаток 2). Надайте роз’яснення чи є Декларація про відповідність № 30-03-20/1 надана Учасником ТП НАВІГАТОР СИСТЕМ у складі пропозиції такою, що підтверджує зміст відомостей, які запитує Замовник: - копію чинної декларації про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання на системні блоки; - копію чинної декларації про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання на системні блоки(Додаток 2). У тендерній документації, відповідно до вимог Замовника згідно п.п.1.1 та п.п.1.2. п.1 Додатку №1 тендерної документації «1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1. Довідка (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товарів, що є предметом закупівлі. Довідка повинна містити інформацію про наявність власного або партнерського сервісного центру в м. Одесі; 1.2. Учасники у складі тендерної пропозиції надають копії документів, що підтверджують право власності та/або користування відповідним обладнанням, матеріально-технічною базою, (підтвердженням є: копія бухгалтерського документу, що свідчить про наявність на балансі даного обладнання, матеріально-технічної бази, сервісного центру в м. Одесі, або копія договору (-ів) оренди, або надання послуг). Договори повинні бути чинними щонайменше до кінця 2023 року» Надайте документи, що свідчать про наявність саме на балансі Учасника обладнання, матеріально-технічної бази, яка зазначена у складі тендерної пропозиції у файлі.pdf «Довідка про наявність обладнання». Видаткова накладна свідчить про купівлю, а не наявність на балансі, тобто бухгалтерська довідка, інвентарна картка, оборотно-сальдова відомість. 5. В п.9 Додатку 2 «Технічна специфікація» до системного блоку (з ОС), п.9 Додатку 2 «Технічна специфікація» до системного блоку Замовником зазначена вимога «Наявність на передній панелі не менше ніж 1-х портів USB 3.0». В наданій Вами порівняльній таблиці, в п.9 до системного блоку (з ОС) та до системного блоку зазначено, «Наявність на передній панелі не менше ніж 1-х портів USB 3.0», що в свою чергу униможливлює визначення кількості зазначених портів. Надайте роз’яснення стосовно вищевказаного.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.