Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 2139c4217b3942e2a4e2589bc1a87804
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 214 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Млинівський технолого-економічний фаховий коледж |
ЄДРПОУ: | 00728693 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Щирба Іван Іванович |
Телефон: | 380992133673 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 35100, Україна, Рівненська область,Млинів, Вулиця Івана Франка, будинок 1 |
4 |
Млинівський технолого-економічний фаховий коледж ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕННОЇ ОСОБИ смт.Млинів №26 15 березня 2023 року Уповноважена особа:Щирба Іван Іванович Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та або документах, що подані учасником ТОВ Торговий діму ПАРТНЕР АЙ.ТІ., у складі тендерної пропозиції та або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі_«Комп’ютери та комплектуючі для облаштування споруд цивільного захисту (укриття)»Млинівського технолого-економічного фахового коледжу ДК 021: 2015 – 30210000-4 2. Розміщення: в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд: та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 7. і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в "Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10. 2022 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедуре закупі виявлено невідповідності в інформації тв/або документах, що подані учасник проведя закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, яким не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється: у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та Або документів, подання яких передбачається тендерно» документацією (крім' випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформаїцї: (та/або документів) або технічні та якісні характеристики предмета, закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі нової тендерної пропозиції, найменування товару.У складі тендерної пропозиції у Додатку №3 до тендерної документації « ОБОВ’ЯЗКОВІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА» ВІДСУТНІ: 2.У складі тендерної пропозиції учасник обов’язково надає копії документів, які свідчать про якість товару, а саме: сертифікати якості та/або сертифікати відповідності, та/або декларація про відповідність або інші документи, передбачені чинним законодавством. Просимо Вас у терміни встановленні Законом долучити до наданих Вами матеріалів вище вказані документи для продовження кваліфікації. ВИРІШИВ: з урахуванням положень пункту 40 Особливостей надати можливість на усунення невідповідності в інформації та або документах, що подані учасником ТОВ Торговий дім ПАРТНЕР АЙ.ТІ., у складі тендерної пропозиції та або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі_«Комп’ютери та комплектуючі для облаштування споруд цивільного захисту (укриття)»Млинівського технолого-економічного фахового коледжу ДК 021: 2015 – 30210000-4 Уповноважена особа підпис на оригіналв Іван ЩИРБА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
відповідно до п.п.2 .П.47(Особливостей) у зв’язку з неможливістю усунення порушень ,що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-04-2023, 00:04
Період оскарження:
з 03-04-2023, 16:59 по 14-04-2023, 00:00
Документи: