Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-03-2023, 00:00
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - обов’язково має бути завірений учасником або бюро перекладів/перекладачів, або засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
ID закупівлі: 2b4cb9b3013f4899ae10447699197c7e
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 290 119,20 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство “Міськводоканал" Сумської міської ради |
ЄДРПОУ: | 03352455 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Яценко Олександр Іванович |
Телефон: | 380542700185 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40009, Україна, Сумська область,Суми, вул. Білопільський шлях, 9 |
3 |
На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: 1. Відповідно до п.п. 1.1. п. 1. розділ ІІІ Інші вимоги Додатку 2 до тендерної документації: учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: 1.1. Документи про якість/відповідність товару (діючий сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність та/або інший відповідний документ), виданий відповідним акредитованим органом сертифікації або виробником товару, що є предметом по кожному заявленому в предметі закупівлі найменуванні товару. 2. Виявлено порушення: 2.1. Учасник подав тендерну пропозицію, в складі якої подано документ (файл: СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ MULTIOFFICE.pdf) на підтвердження якості Папіру формату А3 та А4 в якому відсутня інформація ким було видано сертифікат якості. 3. Учасником для усунення виявлених порушень повинен надати: 3.1. Документи про якість/відповідність товару (діючий сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність та/або інший відповідний документ), виданий відповідним акредитованим органом сертифікації або виробником товару на Папір формату А3 та А4.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.