Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-03-2023, 00:00
Спеціальний фонд (додаткові кошти)
ID закупівлі: 3712076c854143b1b34e3f18e5ba5569
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 302 002,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент фінансів Вінницької обласної державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 02311477 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оленич Юлія Миколаївна |
Телефон: | 380985616178 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21100, Україна, Вінницька область,Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 |
7 |
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Наказ від 01.09.2021 року №20 «Про покладання функцій уповноваженої особи із закупівель», Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" код згідно з ЄДРПОУ 3207019977 в процедурі відкритих торгів UA-2023-03-06-000935-a «Папір офісний А4 та канцелярське приладдя» ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані даним учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - відповідно до абз. 20 п. 7 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, Учасники зобов’язані надати гарантійний лист про те, що за підроблення печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів Учасник несе відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. У складі тендерної пропозиції Учасника такий гарантійний лист відсутній; - згідно п. 4 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).». ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пунктом 40 Постанови, Учаснику ФОП "ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" код згідно з ЄДРПОУ 3207019977 надається можливість протягом 24 годин виправити вищевказану необхідність шляхом завантаження гарантійного листа про те що Учасник несе відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України за підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.