Період оскарження умов закупівлі - по 07-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-03-2023, 00:00
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4). Більш детально в Додатку 1 тендерної документації «Технічна специфікація». Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
ID закупівлі: 879853d05bb046519dd90c25c50fc897
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 198 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 01991470 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Євтухова Наталія Олександрівна |
Телефон: | 380412550106 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4, |
7 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.