Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-03-2023, 00:00
ID закупівлі: b54ea9b191334f2da5c7c5efaac861d6
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 155 250,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 552,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
ЄДРПОУ: | 22927045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.centrenergo.com |
Контактна особа: | Комар Олександр Вікторович |
Телефон: | 380639669186 |
E-mail: | oleksandr.komar@centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 08711, Україна, Київська область,смт Козин, Обухівський район, ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49 |
6 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Найменування замовника: Публічне акціонерне товариство "Центренерго" 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника та його категорія: 22927045, юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 3. Місцезнаходження замовника. Україна, 08711, Київська область, Обухівський район, смт. Козин, вул. Рудиківська, 49 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (Конкретна назва предмета закупівлі): ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари) 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-02-24-001358-a 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: 6.1 Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН учасника: 43977041 7. Перелік виявлених невідповідностей: - видаткова накладна №КО-02101636 згідно рах.факт. №КО-00001689 від 20.12.2021р. не підтверджує належне виконання договору №125/21 від 17.12.2021р. 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Кваліфікаційні критерії до учасників на закупівлю товарів 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до компресорів): пункт 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.2. Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначені у довідці у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладання такого договору з документальним підтвердженням їх виконання у вигляді копій договорів та видаткових накладних або актів прийому-передачі. 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - видаткову накладну, яка підтверджувала б належне виконання договору №125/21 від 17.12.2021 р., із зазначенням номеру та дати укладання відповідного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.