Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 5560310adb964bf0817c014dd12a7dbf
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 95 586,82 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гавриленкова Галина |
Телефон: | 380973350691 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
7 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей: Керуючись вимогами пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ, Філія «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» (далі – Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт» (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Поставка картриджів та чипів для філії "Дністровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") (оголошення № UA-2023-02-24-000532-a). 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В пп.3 п.1 розділу ІІІ Вимог до предмету закупівлі зазначено, що «Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі складається з «Зобов’язання», що оформлене у відповідності з Додатком № 3 тендерної документації» Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: в проєкті договору Учасник зазначає строк поставки протягом 3 к.д. з дати отримання Постачальником Повідомлення, а в Зобов’язанні -протягом 10 к.д. (але не більше 45 к.д.) Згідно п.4.4. розділу І Вимог до предмету закупівлі термін поставки товару протягом місяця з дати заключення договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: усунути невідповідність в п.6 Дод.3 «Зобов’язання». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно пп. 2.3 п.2 таблиці № 1 Додатка № 1 тендерної документації учасник повинен надати лист-згоду від працівника (працівників) щодо обробки їх персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», згідно форми, яка наведена Замовником. Проте в тендерній пропозиції Учасника завантажений лист- згода на працівника Учасника, в якому не зазначено найменування Замовника, якому надається цей лист-згода працівника на обробку його персональних даних. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити через електронну систему закупівель лист згоду на працівника учасника, згідно форми, яка наведена Замовником у пп. 2.3 п.2. табл.1 Додатка № 1 тендерної документації. 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В пп.4 п.1 розділу ІІІ Вимог до предмету закупівлі зазначено, що «Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі складається з Проєкту договору згідно з Додатком № 4 тендерної документації». Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: Проєкт договору завантажено не в повному обсязі, Дод.2 та Дод.4 не заповнені. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити належним чином оформлений Проєкт договору згідно з Додатком № 4 тендерної документації. 4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 Табл.2 Дод.1 Перелік виявлених невідповідностей: у тендерній пропозиції учасника відсутні документи, які вимагаються п.1 табл.2 Дод.1. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити відповідні документи. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.