Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 96747ec6785647008a0eb71faabbd47b
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 831 347,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 26353256 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Сторожук |
Телефон: | +380976468443 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,м. Рівне, вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, буд. 5 |
5 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 03.03.2022 р. № 27 м.Рівне Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом комунального підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради від 17 січня 2023 року № 12-од, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Кучерявий Костянтин Григорович в процедурі закупівлі по предмету закупівлі «Комп’ютерне обладнання» за ДК 021: 2015- 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (id закупівлі UA-2023-02-23-010654-a) виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та шляхом завантаження необхідних документів форматі pdf (Portable Document Format), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - формою тендерної пропозиції (відповідно до тендерної документації); - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документами, які підтверджують відповідність запропонованих послуг вимогам замовника (відповідно до Додатку 1 тендерної документації); - проєктом договору (відповідно до Додатку 2 тендерної документації), підписаним уповноваженою посадовою особою учасника та завіреним печаткою учасника, сканована копія; - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16; - інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника іншим вимогам Замовника; - інформацією про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону (відповідно до Додатку 3 тендерної документації); - документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі); -документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - іншою інформацією згідно тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній документ «Цінова пропозиція», шаблон якої наведено в п.1.5. розділу ІІІ тендерної документації. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17», визначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавству, та подаються у складі тендерної пропозиції, а саме: «Учасник повинен підтвердити свою відповідність наступним кваліфікаційним критеріям: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*: 1.2) сканована копія або оригінал аналогічного договору (з додатками, які є невід’ємною частиною договору, в разі наявності) щодо виконання такого договору за 2019 - 2023 рр. *під аналогічним договором відповідно до цієї Документації розуміється виконання учасником договору щодо поставок товарів відповідно до ДК 021-2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання На підтвердження факту виконання аналогічних договорів учасником додаються відскановані оригінали видаткових накладних, тобто документів, що засвідчують перелік, кількість, та суми виконання договору.» Учасником ФОП Кучерявий Костянтин Григорович у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію надано довідку №1209/43 від 02.03.2023 р., аналогічний договір, та видаткову накладну (файл «Аналогічний договір.pdf»). Але відповідно до вимог тендерної документації встановлено, що аналогічним договором відповідно до цієї Документації розуміється виконання учасником договору щодо поставок товарів відповідно до ДК 021-2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання. Учасником надано всі документи щодо виконання договору відповідно до ДК 021:2015 - «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)», що не може вважатися аналогічним. Тому, з метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику ФОП Кучерявий Костянтин Григорович необхідно у визначений термін надати шляхом завантаження в електронну систему закупівель: 1. Документ «Цінова пропозиція» 2. Документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*: - сканована копія або оригінал аналогічного договору (з додатками, які є невід’ємною частиною договору, в разі наявності) щодо виконання такого договору за 2019 - 2023 рр. *під аналогічним договором відповідно до цієї Документації розуміється виконання учасником договору щодо поставок товарів відповідно до ДК 021-2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання. На підтвердження факту виконання аналогічних договорів учасником додаються відскановані оригінали видаткових накладних, тобто документів, що засвідчують перелік, кількість, та суми виконання договору. ВИРІШИЛА: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.