Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-02-2023, 00:00
Специфікація, кількість послуг та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
ID закупівлі: fa523935f7414588b634df4bb27b51de
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 168 960,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 5 000,00 UAH |
Замовник: | ПАТ "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.cherkasyoblenergo.com |
Контактна особа: | Ігнатенко Сергій Олексійович |
Телефон: | +380472395343 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, вулиця Гоголя, будинок 285 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Багатофункціональний пристрій А3 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, в Учасника торгів - ТОВ "КОМЕЛ" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пунктів 1.8. - 1.10. Глави 1 «Загальні положення» Розділу І. «Терміни, які вживаються в тендерній документації» тендерної документації, передбачено: 1.8. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є: - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу; - індивідуальний податковий номер; - інформація, щодо реєстрації місця проживання. 1.9. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки. 1.10. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, фізична особа-підприємець персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника». Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю, такі згоди суб’єктів персональних даних надаються учасником у складі тендерної пропозиції. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документи, які містять персональні дані, щодо: - гр. Губанова І.П., (документ Лист-Згода_09.02.2023.pdf, не адресований замовнику відкритих торгів та не містить посилання на дану закупівлю); - гр. Морозов І.В.; - гр. Караван О.С.; - гр. Караван В.С.; - гр. Караван М.С.; - гр. Саноцький Ю.В.; - гр. Саноцька Н.Я.; - гр. Шийка Я.В.; - гр. Шеремета О.В.; - гр. Кулик С.С.; - гр. Поліщук А.Г.; - гр. Гірілішен А.В. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме завантажити листи згоду суб’єктів персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції, зі згодою суб’єктів персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. 2. Відповідно до абз. 4 п. 4.4 Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації. У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме в файлі, 21_Довідка-згода з договором.pdf, необхідно заповнити проект договору про закупівлю з додатками, зі сторони учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.