Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 22-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 1035a12acb564e4a9610a0f7aafe8654
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 191 410,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитро Шевченко |
| Телефон: | +380993416698 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради |
4 |
Учасник не надав сертифікати якості, що встановлено тендерною документацією на наступні позиції: - Клей-олівець 15 г. - Фарба штемпельна 30 мл - Скотч прозорий 12 мм*30 мм - Скотч прозорий - Скоби № 10 Отже, керуючись п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022, Замовник надає Учаснику 24 години на усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.