Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 3f9450d286b74c0ebe0294ca24945295
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 420 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв" |
ЄДРПОУ: | 04013583 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія ЗАРАЄВА |
Телефон: | 380442308831 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01054, Україна, Київська область,Київ, вулиця Гончара Олеся, будинок 84 |
5 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з додатковою відповідальністю «Інженерно-будівельна фірма «ЛДС» (код ЄДРПОУ 22906244) (далі – учасник) процедури відкритих торгів за предметом фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за ДК 021:2015 – 30120000-6 – фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2023-02-13-006198-a) було виявлено, що інформація в документах, які подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією наявна, але не в повному обсязі. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - відповідно до вимог абз.3 п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу тендерної документації “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Учасником процедури закупівлі надається в складі тендерної пропозиції оригінал або завірена копія авторизаційного листа від виробника обладнання, або офіційного представництва виробника в Україні для підтвердження наявності співпраці та забезпечення якісного гарантійного та післягарантійного обслуговування. В тендерній пропозиції учасника надано авторизаційний лист вих. №1322023/3 від 13.02.2023 від ТОВ «Кенон Україна», в якому інформація надана не в повному обсязі, а саме відсутня інформація щодо підтвердження забезпечення якісного гарантійного та післягарантійного обслуговування. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник повинен надати авторизаційний лист, який містить інформацію, що містить також підтвердження забезпечення якісного гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.