Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 08-02-2023, 00:00
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
ID закупівлі: 859c8cf5d8e3470dabdeb6faa66b68e7
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 650 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області |
ЄДРПОУ: | 40108709 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Шамка |
Телефон: | +380950660446 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41 |
3 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно Додатку 2 до тендерної документації Замовника, для підтвердження якості паперу Учасник повинен надати в складі пропозиції такі документи: - паспорт якості та/або сертифікату якості на папір, та/або сертифікат відповідності, та/або декларацію виробника, та/або протокол досліджень, та/або протокол випробовувань, та/або протокол аналізу, та/або протокол огляду Товару тощо, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, завірений виробником, або його офіційним представником в Україні із зазначенням усіх технічних показників. Документи про підтвердження якості паперу повинні бути чинні за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником та залишатися чинними на весь термін постачання продукції. Якщо строк дії документу закінчується до завершення терміну постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного. Під час розгляду документів у складі тендерної пропозиції Учасника, встановлено, що паспорт якості продукції датований від 16.01.2023 року, однак термін дії не вказано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями уточнення стосовно терміну дії наданого Учасником паспорту якості продукції, який повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції Учасником або гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше строку дії чинного. Або надати будь-який інший документ для підтвердження якості паперу, який повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником та залишатися чинним на весь термін постачання продукції (сертифікат якості на папір, та/або сертифікат відповідності, та/або декларацію виробника, та/або протокол досліджень, та/або протокол випробовувань, та/або протокол аналізу, та/або протокол огляду Товару), який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, завірений виробником, або його офіційним представником в Україні із зазначенням усіх технічних показників, що не призведе до зміни предмета закупівлі та його технічних характеристик, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.