Закупівлю оголошено - 27-01-2023, 12:27. Дата останніх змін - 17-02-2023, 10:57

канцелярські товари (папір офісний для друку) (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Закупівля:UA-2023-01-27-008402-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-01-27-002229-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-01-2023, 12:27
по 02-02-2023, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-02-2023, 12:00
по 07-02-2023, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-02-2023, 12:00

ID закупівлі: 73cbb846f0124289baa58939076004a5

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:3 600,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:18,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
ЄДРПОУ:03188292 Досьє YouControl
Контактна особа:Тетяна Ігорівна Мінакул
Телефон:+380979489565
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
50008, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42А
4


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Закупівля:
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
18,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1:f2834ab735fb8dc69a7e6a693de69691d0686c43;SHA2-384:5f46e6e3833fa8c3cf24efac9b9e3ef9a4548c46726aa258efc5b502f0f3cf3af83ec5c7bc366e5675b4732723bf5371;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:27-01-2023, 16:38:06
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:27-01-2023, 12:27:30
Експортовано:27-01-2023, 12:27:30
Експортовано:27-01-2023, 12:27:30
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

канцелярські товари (папір офісний для друку) (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

15
пачок
50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Володимира Великого, 42А,
по 15-03-2023
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Бердник В.А.   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Соборності 98 кв 9, 50103, Виталий Бердник
Остаточна пропозиція:
3 075,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
13-02-2023, 12:44

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 09-02-23, 18:22:23
24

1. На вимогу Додатку 2 Форма цінової пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі) (Далі – оголошення) учасником надано Форму цінової пропозиції без вказання відомостей щодо Нормативного документу (ДСТУ, ТУУ). 2. На вимогу п.п.4 п. 3 Оголошення учасником надано Витяг з реєстру платників єдиного податку, який не містить дату видачі витягу, підпису керівника контролюючого органу (уповноваженої особи) та печатки контролюючого органу, що видав Витяг Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, що не перевищує 24 години з моменту публікації даних про невідповідінсть його пропозиції 1) На вимогу Додатку 2 Форма цінової пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі) (Далі – оголошення) вказати достовірні дані щодо Нормативного документу (ДСТУ, ТУУ), згідно яких виготовлено товар, що є предметом закупівлі. 2) На вимогу п.п.4 п. 3 Оголошення надати Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку), оформлений згідно вимог чинного законодавства, який містить дату видачі витягу, підпис керівника контролюючого органу (уповноваженої особи) та печатку контролюючого органу, що видав Витяг

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 10-02-23, 18:22:23
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-01-27-008402-a-c1
Номер договору:
10
Дата підписання договору:
16-02-2023, 10:28
Строк дії договору:
з 16-02-2023 по 31-12-2023
3 075,00 UAH
Ціна договору
3 075,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Бердник В.А.   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 075,00 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ