Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 9b858a0e0b5e492d8b8f9786b64cd5f2
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 184 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 920,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УДМС України в Тернопільській області |
ЄДРПОУ: | 37839038 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Даценюк Ірина Олегівна |
Телефон: | +380352431117 |
E-mail: | te_rgs@dmsu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, бульвар Шевченка, 10 |
2 |
Пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії режиму воєнного стану та 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, визначено, зокрема, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником тощо). 06.02.2023р. відбулась процедура закупівлі (UA-2023-01-27-005438-a) паперу офісного для друку формату А4 за предметом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне, оголошена 27.01.2023р. Замовником – УДМС у Тернопільській області. Учасник - ТОВ «Торгово-виробнича група «Український папір») (м. Київ) (код за ЄДРПОУ 43977041) для участі у закупівлі подало свою пропозицію, сума якої становить: 164 164,80 грн. (сто шістдесят чотири тисячі сто шістдесят чотири грн 80 коп.) з ПДВ, що є найбільш економічно вигідна за ціною для Замовника. Відповідно до п. 39 Особливостей, розгляд та оцінка пропозицій учасників відбувається згідно до ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" та з урахуванням п. 40 Особливостей. Під час розгляду на відповідність вимогам Замовника документації, поданої у складі пропозиції Учасником - ТОВ «Торгово-виробнича група Український папір») (м. Київ) (код за ЄДРПОУ 43977041), керуючись п. 39, 40 Особливостей, були виявлені наступні невідповідності. У тендерній документації Замовника, зокрема, Додаток 2 до оголошення – Кваліфікаційні критерії учасників закупівлі, Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, у пункті 7 вимагалось надати лист в довільній формі щодо погодження з умовами та вимогами, які зазначені в Додатку № 4 до оголошення Замовника - «Проект договору на закупівлю товарів». Під час розгляду документації, поданої Учасником для участі у закупівлі UA-2023-01-27-005438-a, встановлено, що такий лист про погодження з умовами та вимогами, які зазначені в Проекті договору на закупівлю товарів (Додаток 4 до оголошення), ТОВ «Торгово-виробнича група «Український папір») (м. Київ) (код за ЄДРПОУ 43977041) надано не було.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.