Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-01-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 03-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 4c75cc01065343fab33738849bf698fd
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 89 339,40 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 893,39 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Запорізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 02140892 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олінкевич Дар'я Володимирівна |
Телефон: | 380612242350 |
E-mail: | daria.olinkevych@zp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 69105, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, проспект Соборний, 206 |
5 |
Абзацом 12 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації заначено, що документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), а саме: довідки/листи в довільній формі/листи-роз’яснення/гарантійні листи, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями) Учасник, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА ЛІНІЯ 1" (далі – Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції надав документи без підпису уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також без відбитка печатки учасника на кожній сторінці, а саме: документ, що посвідчує право власності Учасника на вказане нерухоме майно, запис про яке міститься у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу разом із документом, що посвідчує право користування вказаним транспортним засобом; документи, що підтверджують трудові відносини вказаних працівників з Учасником (накази, трудові книжки, правочини, тощо) зі строком дії не менш ніж до 31.12.2023; для водія додатково – документ на право керування транспортним засобом відповідної категорії; договори, зазначені у довідці підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); первинні документи, що підтверджують повне виконання вказаних у довідці договорів; завірені підписом та печаткою (у разі її використання) копії документів, що засвідчують якість Товару; копія Статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція); Виписку, або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців з актуальними даними на дату подання пропозиції; копію Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ); документи, що підтверджують правомочність підпису пропозиції та укладання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (копія виписки з протоколу засновників або копія наказу про призначення на посаду чи копія довіреності або копія іншого документа що підтверджує данні повноваження). На виконання даної умови Учасник повинен надати документи з підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також з відбитком печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці, а саме: документ, що посвідчує право власності Учасника на вказане нерухоме майно, запис про яке міститься у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу разом із документом, що посвідчує право користування вказаним транспортним засобом; документи, що підтверджують трудові відносини вказаних працівників з Учасником (накази, трудові книжки, правочини, тощо) зі строком дії не менш ніж до 31.12.2023; для водія додатково – документ на право керування транспортним засобом відповідної категорії; договори, зазначені у довідці підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); первинні документи, що підтверджують повне виконання вказаних у довідці договорів; завірені підписом та печаткою (у разі її використання) копії документів, що засвідчують якість Товару; копія Статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція); Виписку, або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців з актуальними даними на дату подання пропозиції; копію Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ); документи, що підтверджують правомочність підпису пропозиції та укладання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (копія виписки з протоколу засновників або копія наказу про призначення на посаду чи копія довіреності або копія іншого документа що підтверджує данні повноваження). Абзацом 9 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації заначено, що всі визначені цією тендерною документацією документи та дані тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді документів або матеріалів або інформації у спосіб та з виконанням вимог, що визначені Законом. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання (ДСТУ 4163-2003), а саме - повинні бути надані на фірмовому бланку учасника (за наявності), містити вихідний номер та дату складання, назву адресата. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав документи на фірмовому бланку учасника, але без вихідних номерів та дат складання, а саме: довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації; гарантійний лист на погодження учасника з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, визначеними Замовником у Додатку №2; заповнену у повному обсязі та завірені підписом уповноваженої особи учасника Таблицю 1 Додатку №2 з підтвердженням відповідності запропонованого учасником товару вказаним Замовником технічним вимогам до предмету закупівлі; гарантійний лист щодо згоди з істотними умовами Проєкту договору, викладеному у Додатку №3; довідка, щодо застосування заходів із захисту довкілля; письмова згода Учасника - згідно встановленої форми додатку №4 до тендерної документації. На виконання даної умови Учасник повинен надати документи на фірмовому бланку учасника (за наявності), з вихідними номерами та датами складання, назвою адресата. а саме: довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації; гарантійний лист на погодження учасника з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, визначеними Замовником у Додатку №2; заповнену у повному обсязі та завірені підписом уповноваженої особи учасника Таблицю 1 Додатку №2 з підтвердженням відповідності запропонованого учасником товару вказаним Замовником технічним вимогам до предмету закупівлі; гарантійний лист щодо згоди з істотними умовами Проєкту договору, викладеному у Додатку №3; довідка, щодо застосування заходів із захисту довкілля; письмова згода Учасника - згідно встановленої форми додатку №4 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
26.01.2023 року було подано на оприлюднення через авторизований електронний майданчик оголошення (UA-2023-01-26-006930-a) про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Канцелярські товари (папір офісний) за ДК 021:2015: 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне). Під час розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА ЛІНІЯ 1" (далі - Учасник), Замовником були виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. На виконання п. 40 Особливостей, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Під час повторного розгляду пропозиції Учасника була встановлена невідповідність, яка при першому розгляді, Замовником була непомічена, а саме: Абзацом 11 Додатку №2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації заначено, що Учасник у складі пропозиції повинен надати згоду про надання зразків за першою вимогою Замовника. Учасником не було надано такої згоди. Абзацом 3 пункту 40 Особливостей зазначено, що Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи виявлену невідповідність Замовник не може визнати Учасника переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-02-2023, 00:01
Період оскарження:
з 08-02-2023, 14:30 по 19-02-2023, 00:00
Документи: