Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-01-2023, 00:00
ID закупівлі: b496ccca3fe14158b2317c3871769f9f
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 121 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 605,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Гребінківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04057406 Досьє YouControl |
Сайт: | http://hrebinka.org.ua/ |
Контактна особа: | Ніколаєнко Інна Сергіївна |
Телефон: | 380664476979 |
E-mail: | 04057406@mail.gov.ua |
Місцезнаходження: | 37400, Україна, Полтавська область,Гребінка, провулок Олексія Припутня, б.1 |
6 |
Вимога про усунення невідповідностей: Учасник згідно Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації повинен надати шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а саме: - інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – відповідно до Додатку 2 тендерної документації, а саме: довідку, складену в довільній формі, що повинна містити інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення виконаного аналогічного договору, предмету цього договору, ціни цього договору (загальної вартості договору), строку дії договору; назви та адреси замовника за договором, його коду згідно з ЄДРПОУ, посади, П.І.Б. (без скорочень) і номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за цим договором (виконано у повному обсязі); - інформацію, що Учасник ознайомився з проєктом договору про закупівлю та підтверджує свої зобов’язання за ним (надається у формі підписаного проєкту договору про закупівлю згідно Додатку 6 тендерної документації). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1. Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, щодо предмету закупівлі. В даній довідці, учасник не зазначив строк дії договору. 2. Не надано інформацію, що Учасник ознайомився з проєктом договору про закупівлю та підтверджує свої зобов’язання за ним (надається у формі підписаного проєкту договору про закупівлю згідно Додатку 6 тендерної документації). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, щодо предмету закупівлі із зазначеним строком дії договору. 2. Підписаний проєкт договору про закупівлю згідно Додатку 6 тендерної документації.
Вимога про усунення невідповідностей: Учасник згідно Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації повинен надати шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а саме: - інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – відповідно до Додатку 2 тендерної документації, а саме: довідку, складену в довільній формі, що повинна містити інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення виконаного аналогічного договору, предмету цього договору, ціни цього договору (загальної вартості договору), строку дії договору; назви та адреси замовника за договором, його коду згідно з ЄДРПОУ, посади, П.І.Б. (без скорочень) і номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за цим договором (виконано у повному обсязі). Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати засвідчену підписом копію виконаного в повному обсязі аналогічного договору, зазначеного ним у довідці та листа-відгуку від замовника про належне виконання учасником цього аналогічного договору, з обов’язковим наведенням предмету договору, номеру та дати його укладення; - заповненою формою довідки щодо відомостей про учасника згідно Додатку 5 тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1. Копію аналогічного договору №142-2020/n від 19.02.2020 року між військово-медичним управлінням Служби безпеки України та ФОП Кривчун Наталією Михайлівною за предметом закупівлі: офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 30190000-7) на загальну суму 106361,17 грн. без ПДВ. 2. Копію аналогічного договору №64/03 від 06.03.2020 року між комунальним некомерційним підприємством «Дитяча клінічна лікарня №7 Печерського району міста Києва» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та ФОП Кривчун Наталією Михайлівною за предметом закупівлі: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари) на загальну суму 78600,00 грн. без ПДВ. 3. Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, щодо предмету закупівлі. В даній довідці, учасник зазначив договір між військово-медичним управлінням Служби безпеки України за №142-2020/4, який не відповідає номеру копії договору, не зазначив у довідці дату укладання договору, не зазначив строк дії договору, не зазначив код ЄДРПОУ замовника за договором, не зазначив посаду контактної особи замовника, не зазначив інформацію про виконання учасником зобов’язань за договором. 4. Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, щодо предмету закупівлі. В даній довідці, учасник зазначив договір між комунальним некомерційним підприємством «Дитяча клінічна лікарня №7 Печерського району міста Києва» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за №64/03 від 06/06/2020, де зазначена дата не відповідає даті наданого договору, не зазначив строк дії договору, не зазначив код ЄДРПОУ замовника за договором, не зазначив посаду контактної особи замовника, не зазначив інформацію про виконання учасником зобов’язань за договором. 5. Лист-відгук від замовника про належне виконання учасником цього аналогічного договору, з обов’язковим наведенням предмету договору, номеру та дати його укладання. У листі-відгуку від комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня №7 Печерського району міста Києва» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вказаний невірно номер договору, а саме №34/03 від 06/03/2020 року. Договір, який наданий учасником має №64/03. У листі-відгуку від військово-медичного управлінням Служби безпеки України не зазначений предмет договору та зазначений № договору 142-2020/4. 6. Довідку заповнену за формою щодо відомостей про учасника. У даній довідці відсутній номер рахунку банку. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, щодо предмету закупівлі із вказаними виправленнями та зазначити інформацію, яка була відсутня. Лист-відгук із зазначенням виправленої інформації та інформації, яка була відсутня. Довідку заповнену за формою щодо відомостей про учасника із зазначенням номера рахунку банку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.