Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-12-2022, 00:00
ID закупівлі: 5630dd743511407c8ce7f194af6950d9
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 462 600,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 4 626,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області |
ЄДРПОУ: | 13486010 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Цехановська Анжела |
Телефон: | 380731209960 |
E-mail: | kadryippo@gmail.com |
Місцезнаходження: | 84122, Україна, Донецька область,Слов'янськ, площа Соборна, будинок 3 |
5 |
Замовник вимагає усунути виявлені невідповідності в інформації та/або документах , що подані ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Торгово-Виробнича Група Український папір» у складі тендерної пропозиції, а саме: передбачених пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації документів, що Учасник підтверджує, що тендерна пропозиція вважаються дійсною протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, та цей строк, у разі необхідності, може бути продовжений.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.