Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
Кількість товару: 4050 пачок
ID закупівлі: 2e1e7c2e561a47ee98f1df0a4403d46d
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 906 337,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 9 063,37 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Міністерство фінансів України |
ЄДРПОУ: | 00013480 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Когутюк Віталій Юрійович |
Телефон: | 380442065783 |
E-mail: | vkohutiuk@minfin.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01008, Україна, Київська область,Київ, вул. Грушевського, 12/2 |
4 |
Невідповідність № 1: в складі тендерної пропозиції відсутній документ (ти), що підтверджує (ють) інформацію щодо досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) в частині поставки паперу А3 (зокрема що підтверджує (ють) інформацію, зазначу у довідці про досвід виконання аналогічних договорів учасника – документ із назвою «Довідка - досвід.pdf»), що не відповідає вимозі пп.1.2 п. 1 додатку 1 тендерної документації (відповідно до п 1.1. додатку 1 тендерної документації аналогічним є договір щодо поставки паперу А4 ТА ПАПЕРУ А3). Учасник надав лише документи щодо поставки паперу А4 (про що свідчать видаткові накладні, копії договорів, довідка про досвід виконання аналогічних договорів). Для усунення такої невідповідності учасник повинен надати документ (ти), перелік яких зазначено в п. 1 додатку 1 тендерної документації, щодо поставки ПАПЕРУ А3. Невідповідність № 2: Перевіряючи файл "sign", який міститься у складі тендерної пропозиції учасника на сайті кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС за посиланням: https://acskidd.gov.ua/verify, замовник дійшов висновку, що тендерна пропозиція та документи у складі тендерної пропозиції підписані удосконаленим (незахищеним) електронним підписом та не уповноваженою особою учасника, яка має право підпису тендерної пропозиції та яку зокрема уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, відповідно до поданих учасником документів (такі підтверджуючі документи із назвою в електронній системі закупівель як: «Тендерна пропозиція», «Довіреність_ №1607-22_Черняк Д.В..pdf», «Призначення Ком. Директора.pdf», «Статут.pdf»), а саме: «…Результат перевірки підпису: Підписувач: Ятлов Сергій Григорович П.І.Б.: ЯТЛОВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ…Посада: ДИРЕКТОР…Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений…», що свідчить про невідповідність вимозі п. 1 розділу ІV. «Інша інформація, вимоги» тендерної документації. Для усунення такої невідповідності УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА УЧАСНИКА, ЯКА МАЄ ПРАВО ПІДПИСУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (яку визначено у документі «Тендерна пропозиція» вих. №0712-22/3 від 07.12.2022р.), повинна накласти КВАЛІФІКОВАНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС (КЕП) на тендерну пропозицію (ТИП НОСІЯ ОСОБИСТОГО КЛЮЧА ПОВИНЕН БУТИ ЗАХИЩЕНИЙ, А ТИП ПІДПИСУ – КВАЛІФІКОВАНИЙ). Невідповідність № 3: в складі тендерної пропозиції учасник не надав усі документи, що підтверджують право підпису тендерної пропозиції, які вимагались тендерною документацією в п. 2 розділу ІV. «Інша інформація, вимоги» тендерної документації. Для усунення такої невідповідності учасник повинен надати: ВИПИСКУ З ПРОТОКОЛУ ЗАСІДАННЯ ЗАСНОВНИКІВ АБО НАКАЗ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ КЕРІВНИКА, ЯКИЙ НАДАВ ДОВІРЕНІСТЬ (документ із назвою в електронній системі закупівель «Довіреність_ №1607-22_Черняк Д.В..pdf»).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.