Період оскарження умов закупівлі - по 22-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-11-2022, 00:00
ID закупівлі: c461490252464b68a34fa2be3a3b29d2
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 490 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 450,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 38500095 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сергієнко Світлана |
Телефон: | 380973462451 |
E-mail: | zakypivli103@gmail.com |
Місцезнаходження: | 10031, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо учасника ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" по закупівлі № UA-2022-11-17-010106-a за кодом ДК 021:2015:30230000-0 Комп'ютерне обладнання (Комп'ютерне обладнання) 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В документах, що підтверджують «Кваліфікаційні критерії»: На підтвердження користуванням орендованого приміщення площею 76 м2 учасник надав копію Договору суборенди нежитлових приміщень за №26/04/22-ПДЛ1 від 26 квітня 2022р., який не містить точного відтворення змісту, а саме- вартість об’єкта суборенди в п.1.2 Договору та в Додатку №1 до Договору. 1.2. В документах, що підтверджують «Технічні вимоги»: Учасник у складі тендерної пропозиції не підтвердив відповідність товару: клавіатура Crown CMK—02, миша Crown CMM-59 black, ДБЖ SVC VP-1000-LCD 1000VA . . 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пункт 2 розділу І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року №1000/5, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22.06.2015 за № 736/27181. 2.2. пункт 4 «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Копія Договору суборенди нежитлових приміщень за №26/04/22-ПДЛ1 від 26 квітня 2022р. згідно встановлених вимог. 3.2. Підтвердити відповідність товару: клавіатура Crown CMK—02, миша Crown CMM-59 black, ДБЖ SVC VP-1000-LCD 1000VA .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.