Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-12-2015, 16:40
Умови оплати товару: Оплата за товар проводиться після поставки товару на основі накладної у термін, який залежить від отримання замовником фінансування з бюджету. При цьому виконавець погоджується на можливий термін відстрочки платежу до 180 календарних днів. Необхідні документи: - Копія свідоцтва про реєстрацію установи - Копія свідоцтва про реєстрацію платника податків - Дозвільний документ на відповідний вид діяльності
ID закупівлі: 7b5f75b4a9ff4a7aacfa05d15034d9d1
| Статус: | Пропозиції розглянуто |
| Бюджет: | 189 168,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 675,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Подільська районна в місті Києві державна адміністрація |
| ЄДРПОУ: | 37333608 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://e-tender.biz |
| Контактна особа: | Бадрак Ірина Василівна |
| Телефон: | 380444253907 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, Київська область,Київ, Контрактова площа,2 |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.