Закупівлю оголошено - 29-10-2025, 15:12. Дата останніх змін - 29-10-2025, 15:12

Пакет для сміття, 120л, 700 х 1100, товщина плівки не менше 25 мкм, без ручок– ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Пакет для сміття, 120л, 700 х 1100, товщина плівки не менше 25 мкм, без ручок– ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття... Державна закупівля - UA-2025-10-29-010468-a Пакет для сміття, 120л, 700 х 1100, товщина плівки не менше 25 мкм, без ручок– ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття від замовника Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця" від 10/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-29-010468-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-29-012198-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-10-2025, 15:12
по 04-11-2025, 00:00

Пакет для сміття, 120л, 700 х 1100, товщина плівки не менше 25 мкм, без ручок– ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття. Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Термін постачання: 31.12.2025 Строк поставки товару: протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Кількість: 250 000 шт або 12 500 рулонів по 20 шт Рік виготовлення: не раніше 2025 року Місце поставки: м. Фастів Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Гарантійні зобов'язання: Гарантійний строк зберігання: Відповідно до нормативного документу виробника. Умови зберігання: Відповідно до нормативного документу виробника. Умови транспортування: Відповідно до нормативного документу виробника. Умови пакування, маркування: відповідно до нормативного документу виробника

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
315000
315 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця"
ЄДРПОУ:45246390 Досьє YouControl
Контактна особа:Герасимова Наталя Юріївна
Телефон:380487271616
E-mail:PPK-GERASIMOVA@ODZ.GOV.UA
Місцезнаходження:
01032, Україна, Київська область,Київ, пл. Вокзальна, 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поліетиленові мішки та пакети для сміття

12 500
пачка
Україна , Київська область , Фастів ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
МатеріалLDPEАктивна29-10-2025, 15:11
КолірчорнийАктивна29-10-2025, 15:11
Наявність затяжок або ручокНіАктивна29-10-2025, 15:11
Об'єм пакетувід 120 до 120літрАктивна29-10-2025, 15:11
Кількість пакетів в пачцівід 20 до 20штукаАктивна29-10-2025, 15:11
Товщина плівкивід 25.0 до 25.0мікрометрАктивна29-10-2025, 15:11
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-10-2025, 15:12:10
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:29-10-2025, 15:11:40
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ