Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" |
| ЄДРПОУ: | 34621490 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://aulivoda.org.ua |
| Контактна особа: | Олена Чепурко |
| Телефон: | +380633037259 |
| E-mail: | vodatender2025@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 52300, Україна, Дніпропетровська область,Кам'янський р-н, територіальна громада Криничанська, Комплекс будівель та споруд №2 (колишня Аулівська с/р) |
3 |
Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 1.Додаток № 3 тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ: “Учасник повинен мати в наявності повний обсяг товару, що є предметом даної процедури закупівлі, задля поставки його замовнику в повному обсязі в встановлені договором строки, про що учасник надає гарантійний лист у складі своєї тендерної пропозиції.” Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник не надав гарантійний лист про наявність в нього повного обсягу товару, що є предметом даної процедури закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1.Гарантійний лист про наявність в нього повного обсягу товару, що є предметом даної процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.