Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 72 856 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 364,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ПІВДЕННІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 44138014 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Костіна Вікторія |
| Телефон: | 380971569322 |
| E-mail: | vikichkostina@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Південне, пр.Григорівського десанту, будинок 18 |
2 |
Під час перевірки відповідності тендерної пропозиції Учасника, вимогам тендерної документації було виявлено ряд невідповідностей, а саме: 1. Вимогами п. 4.5 розділу 4 "Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників" Додатку 1 до Тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" передбачено - кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. За результатами перевірки відповідності тендерної пропозиції Учасника, вимогам тендерної документації, виявлено та сформовано протокол перевірки електронного підпису, у якому зазначено, що підпис, накладений на тендерну пропозицію Учасника не являється Кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений. Відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Учаснику необхідно усунути зазначену невідповідність, у строк, визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), шляхом накладання Кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію, відповідно до вимог чинного законодавства. 2. Вимогами розділу 1 "Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників" Додатку 1 до Тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" передбачено - задля підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним в рамках цієї закупівлі вважається договір предмет закупівлі якого визначений за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 за четвертою цифрою. Тобто, аналогічним вважається договір укладений із Замовником в розумінні Закону «Про публічні закупівлі». Дана вимога встановлена з метою належної перевірки наявності в Учасника позитивного досвіду. - оригінал та/або копію не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. - документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Замовником чітко визначено поняття аналогічного договору, що вимагається умовами тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги, у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір №7 від 14.07.2025 р., який не являється таким, що укладений у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", що є невідповідністю вимогам передбаченим тендерною документацією. Договір в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару; Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), встановлених в Додатку 1 до тендерної документації: 1.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним в рамках цієї закупівлі вважається договір предмет закупівлі якого визначений за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 за четвертою цифрою. Тобто, аналогічним вважається договір укладений із Замовником в розумінні Закону «Про публічні закупівлі». Дана вимога встановлена з метою належної перевірки наявності в Учасника позитивного досвіду. 1.1.2. Оригінал та/або копію не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. 1.1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 3. Вимогами пп. 3.2. розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" передбачено - "Товар повинен бути новим (таким, що не був у використанні). Пошкоджений або частково пошкоджений товар до розгляду не приймається. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам тендерної документації, та у випадку виявлення невідповідності між заявленим Замовником та надісланим учасником (Постачальником) предмета закупівлі, учасник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник (Постачальник), про що Учаснику необхідно надати Гарантійний лист про виявлення згоди із даною вимогою." У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній Гарантійний лист, в якому вказано, що всі витрати, які пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник (Постачальник). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Гарантійний лист, в якому вказано, що всі витрати, які пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник (Постачальник). 4. Вимогами пп. 3.3. розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" передбачено - надати гарантійний лист, в якому учасник гарантує що поставка, розвантаження товару здійснюється Учасником (Постачальником) за власні кошти. У складі Тендерної пропозиції Учасника даний Гарантійний лист відсутній. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, гарантійний лист, в якому учасник гарантує що поставка, розвантаження товару здійснюється Учасником (Постачальником) за власні кошти.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.