Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 419 267 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 096,34 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37445442 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кравченко Катерина |
| Телефон: | 380444199838 |
| E-mail: | uoortender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 04211, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ ЙОРДАНСЬКА, будинок 11-А |
6 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема: 1. Пунктом 25 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, викладеному в Додатку 7 до тендерної документації, вимагалось наступне: «Гарантійний лист учасника, що Товар буде в упаковці, яка відповідає характеристиці товару і захищає його від пошкоджень під час доставки. Упаковка повинна містити всю необхідну інформацію про товар, відповідно до вимог чинного законодавства: назва товару, назва та адреса підприємства - виробника, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання.» На виконання вищезазначеної вимоги Учасником в складі тендерної пропозиції не надано жодного документу. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надати Гарантійний лист учасника, що Товар буде в упаковці, яка відповідає характеристиці товару і захищає його від пошкоджень під час доставки. Упаковка повинна містити всю необхідну інформацію про товар, відповідно до вимог чинного законодавства: назва товару, назва та адреса підприємства - виробника, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання вимог тендерної документації (далі - ТД) та Додатку 7 до ТД (далі – Додаток 7) "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" Учасники в складі тендерної пропозиції мали надати наступний вичерпний перелік документів на підставі пунктів 1-16 та, у разі надання еквіваленту до продукції, що вимагається Замовником в Технічній специфікації, на підтвердження технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі учасники повинні додатково надати документи на підставі пунктів 17-28 по кожному найменуванню запропонованого еквівалентного товару. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема: 1. Пунктом 2 Додатку 7 вимагалось надати: «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (розділ 1 Додатку 1 до ТД) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору». На виконання вищезазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл "Кваліфікаційні документи.pdf", який має невірний формат та технічно не відкривається, тобто вважається відсутнім. 2. Пунктами 7-13 та 23-28 Додатку 7 вимагались наступні документи: "7. Проект договору про закупівлю (Додаток 5 до ТД); 8. Довідка у довільній формі, яка підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним; 9. Згода на обробку, збирання, зберігання, поширення та доступ до персональних даних на особу, яка має право підписувати тендерну пропозицію та договори від імені учасника (згода може бути надана за зразком, наведеним у Додатку 6 до ТД); 10. Довідка, в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше; 11. Довідка у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей; 12. Гарантійний лист щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: вимог Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VІІ; Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року, введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», згідно з додатками, Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" від 06.12.2019 № 361-IX; постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; 13. Гарантійний лист про те, що Учасник не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю;… … 23. Гарантійний лист учасника про те, що якщо поставлений товар не буде відповідати технічно-якісним вимогам, Постачальник замінить товар своїми силами і за свій рахунок протягом 3-х робочих днів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати по заміні товару здійснюється за рахунок Постачальника. 24. Гарантійний лист учасника, що протягом всього терміну придатності, учасник гарантує заміну неякісного товару, при цьому всі витрати пов'язані з заміною неякісного товару (такого, що не відповідає технічним вимогам) лягають на учасника. 25. Гарантійний лист учасника, що Товар буде в упаковці, яка відповідає характеристиці товару і захищає його від пошкоджень під час доставки. Упаковка повинна містити всю необхідну інформацію про товар, відповідно до вимог чинного законодавства: назва товару, назва та адреса підприємства - виробника, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання. 26. Гарантійний лист учасника, що строк придатності Товару буде не менше 80% від загального строку визначеного виробником. 27. Гарантійний лист учасника, що Товар буде поставлений у непошкодженій тарі виробника. 28. Письмова згода на звернення замовника за підтвердженням інформації, наданої учасником в частині направлення запитів до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, компаній тощо". На виконання вищезазначених вимог Учасником в складі тендерної пропозиції не надано жодного документу. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, з метою дотримання принципів, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, рівне ставлення до всіх учасників), Учасник повинен у встановлений законодавством строк усунути виявлені невідповідності та завантажити всі відсутні документи. На підставі вищевказаного, вимагаємо протягом 24 годин з моменту оприлюднення цього повідомлення в електронній системі закупівель усунути виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів, оформлених належним чином, на виконання вимог пунктів 2, 7-13, 23-28 Додатку 7 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.