Період оскарження умов закупівлі - по 08-08-2025, 00:00
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 671 100 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 355,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 140 000 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cherkasyoblenergo.com/ |
| Контактна особа: | Дар'я ЯРОВА |
| Телефон: | +380472395598 |
| E-mail: | d.yarova@cherkasyoblenergo.com |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
3 |
У зв’язку з навантаженням по одночасним розкриттям тендерних пропозицій по декільком процедурам закупівель, та значною кількістю документів у даній закупівлі необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКА МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ». ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів за щодо закупівлі: «Взуття різне (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного)», що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: «Взуття різне (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного)», учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УМТК» (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1.Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2. Розділу І «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «2.1. Цінова пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту).» та відповідно до Додатку 1_цінова пропозиція до тендерної документації передбачено: «Форма цінової пропозиції: подається учасником/переможцем процедури закупівлі у вигляді, наведеному нижче на фірмовому бланку (в разі його наявності); Учасник/переможець процедури закупівлі не повинен відступати від даної форми; заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «1 Цінова.pdf» у форматі «pdf» та не надано у форматі «doc» з можливістю копіювання тексту. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник повинен надати Цінова пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 (у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту).» 2. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «3.1. Забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія подається у вигляді електронного документу, який підготовлений у відповідності з вимогами п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.». Відповідно до підпункту 3.2. пункту 3. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «3.2. Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): 1. Витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії. 2. Копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії, довідки, виписки на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладено на файл гарантії, довідки, виписки. Повноваження особи, яка підписує кваліфікованим електронним підписом банківську гарантію, довідку, виписку повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). 3. Довідка, видана банком-гарантом, завірена кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено тендерної документацією із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. 4. Документ, завірений кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: виписка, видана банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. 5. У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Bankivs'ka garantiya G.2025.2970 01.pdf», яким підтверджується забезпечення тендерної пропозиції, в змісті якої у пункті 3. не вірно зазначено номер та дату протоколу, прізвище та посаду Уповноваженої особи, ким затверджено тендерна документація. А також в змісті наданої Учасником гарантії містить посилання на укладений між Учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого Учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору надана у складі тендерної пропозиції «Договір БГ», в якій не вірно зазначено посилання на реквізити тендерної документації про проведення тендера, а саме: номер та дату протоколу, прізвище та посаду Уповноваженої особи, ким затверджено тендерна документація. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник повинен надати забезпечення тендерної документації – банківську гарантію та договір, згідно якого Учаснику надається відповідна гарантія. 3. Відповідно до підпункту 4.2. пункту 4 Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: « 4.2. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка має містити наступні відомості: № з/п, Назва контрагента, з яким укладено договір, Предмет договору, Стан виконання договору (виконано/частково виконано), Номер та дата договору, Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. • аналогічні договори, (але не менше двох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). • первинні документи, що підтверджують факт поставки товару/надання послуг згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо). • позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно).». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ « 9 Довідка договори.pdf», на підтвердження вказаної в довідці інформації надано аналогічний договір «11 Договір 2.pdf», який наданий не в повному об’ємі. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник повинен надати аналогічний договір в повному об’ємі, який підтверджує інформацію надану в довідці, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. 4. Відповідно до підпункту 4.3. пункту 4. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «4.3. Фінансова звітність (річна фінансова звітність) учасника за попередній річний звітний період, яка складається та подається таким учасником згідно положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 90% очікуваної вартості предмету закупівлі. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 90% очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота).». Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано такого документу. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати фінансову звітність (річна фінансова звітність) учасника за попередній річний звітний період, яка складається та подається таким учасником згідно положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 90% очікуваної вартості предмету закупівлі. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 90% очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.