| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 899 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 28 998 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 86 994 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3078 Національної гвардії України |
| ЄДРПОУ: | 25574423 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ngu.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Коваленко Тетяна Анатоліївна |
| Телефон: | 0444624862 |
| E-mail: | smarttender3078@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Підпунктом 16.2 Пункт 16 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У разі відсутності цієї інформації або у разі не накладення учасником КЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. Учасником у складі пропозиції завантажено документи, де накладено підпис на файл (файли) пропозиції директором Вдовиченко Ніною Борисівною удосконаленим електронним підписом (УЕП) перевірено на сайті створення та перевірки КЕП/УЕП https://czo.gov.ua/verify, у той час як вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено накладення саме кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у відповідність вимогам оголошення надати лист-роз’яснення про підпис пропозиції удосконаленим електронним підписом (УЕП) та повторно підписати пропозицію, директором Вдовиченко Ніною Борисівною з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) перевіреним на сайті створення та перевірки КЕП/УЕП https://czo.gov.ua/verify; 2. Пункт 8 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції). Учасником у складі пропозиції не завантажено довідку про заборгованість. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити довідку про заборгованість. 3. Пункт 11 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - Повне найменування; - Статус Учасника (виробник або постачальник, або ін.): - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Тел./факс; - E-mail; - Посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). Учасником у складі пропозиції не завантажено довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі. 4. Пункт 16 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/ ісламської республіки іран. Учасником у складі пропозиції завантажено гарантійний лист, без зазначеної інформації, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/ ісламської республіки іран. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити гарантійний лист що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/ ісламської республіки іран.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.