Закупівлю оголошено - 21-07-2025, 16:57. Дата останніх змін - 08-08-2025, 12:42

Панама літня польова з тканини тип 4, клас 13 (ДК 021:2015: 18440000-5: Капелюхи та головні убори)

Панама літня польова з тканини тип 4, клас 13 (ДК 021:2015: 18440000-5: Капелюхи та головні убори)... Державна закупівля - UA-2025-07-21-009963-a Панама літня польова з тканини тип 4, клас 13 (ДК 021:2015: 18440000-5: Капелюхи та головні убори) від замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 7/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-21-009963-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-07-2025, 16:57
по 28-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-07-2025, 19:00
по 31-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Місце поставки – Україна Панама літня польова з тканини тип 4, клас 13: 3000 шт.

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
611490
611 490 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:3 057,45 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:6 114,90 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
ЄДРПОУ:44830311 Досьє YouControl
Сайт:https://dotua.org/
Контактна особа:Ірина Казьмірчук
Телефон:+380635253758
E-mail:i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Місцезнаходження:
04119, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Панама літня польова з тканини ...
611 490 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Панама літня польова з тканини тип 4, клас 13

3 000
штука
Україна
по 29-09-2025
18440000-5
Капелюхи та головні убори


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Крючков Богдан Володимирович"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-07-2025 по 08-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, просп. Перемоги, будинок 72, квартира 154, 61204, Богдан Крючков
Остаточна пропозиція:
567 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-08-2025, 15:57

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 31-07-25, 18:09:48
24

У складі пропозиції Учасником ФОП "Крючков Богдан Володимирович" 1) На виконання вимог п.1.3. п.1 Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у разі, якщо учасник не є виробником запропонованого товару та/або пропонує до постачання продукцію декількох виробників, надано документ (файл 7.Договір суборенди приміщення.pdf), який підтверджує наявність матеріально-технічної бази. Пунктом 3.3. Договору суборенди №С18/24/10-1 від 01 жовтня 2024 передбачено: «3.3. Загальний розмір орендної плати визначається у Додатку №1, що є невід’ємною частиною цього Договору». Вищезазначений Додаток № 1 не надано в складі Договору суборенди. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно: 1) Привести у відповідність та надати документ, для підтвердження наявності матеріально-технічної бази передбачений п.1.3. п.1 Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: - свідоцтво про право власності або витяг з реєстру речових прав або договір оренди/суборенди виробничого приміщення/приміщень. Зазначені документи мають містити інформацію щодо площі приміщення/приміщень.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-08-25, 18:09:48
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-21-009963-a-b1
Номер договору:
702/08-25-РМ
Дата підписання договору:
08-08-2025, 12:07
Строк дії договору:
з 08-08-2025 по 09-10-2025
567 000 UAH
Ціна договору
472 500 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "Крючков Богдан Володимирович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
567 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Виробник товару, що пропонується до постачання - ТОВ «СЕНС`СМАРТ» (ЄДРПОУ 38494841)
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-07-2025, 20:52:43
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:57:17
    Інший
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:57:17
    Інший
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:57:17
    Інший
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:57:17
    Інший
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:57:17
    Інший
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:57:17
    Інший
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:57:17
    Інший
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:57:17
    Інший
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:57:17
    Інший
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:57:17
    Інший
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:57:17
    Інший
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:57:17
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:57:38
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 16:57:17

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Панама літня польова з тканини тип 4, клас 13 (ДК 021:2015: 18440000-5: Капелюхи та головні убори)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-07-2025, 16:57:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ