Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 264 972,10 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 649,72 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
| ЄДРПОУ: | 30019801 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://utg.ua/ |
| Контактна особа: | Лапська Сніжанна Володимирівна |
| Телефон: | 0444612671 |
| E-mail: | lapska-sv@utg.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
2 |
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від департаменту матеріально-технічного забезпечення, надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВТЦ" (код ЄДРПОУ 40774919) за предметом закупівлі «Аксесуари до робочого одягу (Маски захисні зварника з подачею повітря)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-07-17-002755-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВТЦ" (код ЄДРПОУ 40774919) за предметом закупівлі «Аксесуари до робочого одягу (Маски захисні зварника з подачею повітря)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-07-17-002755-a) до 20 робочих днів у відповідності до Особливостей та частини 10 статті 29 Закону.
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Опитувальник Контрагента – юридичної особи, що не відповідає Додатку V-а до тендерної документації, а саме відсутня запитувана інформація: - в пункті 7 Опитувальника щодо громадянства кінцевого бенефіціарного власника учасника закупівлі; - в пункті 8.1 Опитувальника щодо громадянства фізичних осіб, які є прямими власниками 10% і більше учасника закупівлі. 1. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно вимог підпункту 3.1 пункту 3 Розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: 3.1. Опитувальник контрагента: - учасник - юридична особа надає заповнений Опитувальник контрагента згідно Додатку V-а до тендерної документації (схематичне зображення структури власності Контрагента надається у випадках, що визначені в п. 8.3 даного Додатку V-а до тендерної документації); - учасник торгів - фізична особа надає заповнений Опитувальник контрагента згідно Додатку V-б до тендерної документації. 1. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію відповідно до вимог підпункту 3.1 пункту 3 Розділу I Додатка ІІ до тендерної документації згідно з Додатком V-а до тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Опитувальник Контрагента – юридичної особи не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та на цей Опитувальник не накладено її кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) уповноваженої особи. 2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно вимог пункту 3 Розділу ІI Додатку ІІ до тендерної документації: Якщо тендерна пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП/УЕП: - на тендерну пропозицію в цілому; - на кожен оригінал електронного документа окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Створити та підписати електронний документ за допомогою КЕП/УЕП можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад:https://acskidd.gov.ua/sign. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Опитувальник Контрагента – юридичної особи згідно з Додатком V-а до тендерної документації, відповідно до вимог підпункту 1.2 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації та пункту 3 Розділу ІІ Додатку ІІ тендерної документації. 3. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимог підпункту 2.1.1. пункту 2 Розділу I Додатку ІІ до тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір, файл (Договір СПБ.pdf) не в повному обсязі (відсутні сторінки). 3. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно вимог підпункту 2.1.1 пункту 2 Розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: 2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканована/-і копія/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. * Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку товару, визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації та/або товару, який повинен відповідати за видом/номенклатурою товару, зазначеного в даній тендерній документації. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену інформацію відповідно до вимог підпункту 2.1.1 пункту 2 Розділу I Додатку ІІ до тендерної документації 4. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимог п.3.5 Додатку ІІ до тендерної документації, не надано сканована копія сертифікату(-ів) відповідності системи управління якістю підприємства-виробника запропонованого товару до вимог стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, або ISO 9001:2015, або EN ISO 9001:2015. 4. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно вимог підпункту 3.5 пункту 3 Розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: 3.5. Сканована копія сертифікату(-ів) відповідності системи управління якістю підприємства-виробника запропонованого товару до вимог стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, або ISO 9001:2015, або EN ISO 9001:2015. 4. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену інформацію відповідно до вимог підпункту 3.5 пункту 3 Розділу I Додатку ІІ до тендерної документації 5. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції надано файли: 1)EPR-X1.1PAPR(декларація відповідності).pdf; 2) EPR-X1.1 PAPR system_2.pdf; 3) Savage A50Air LUX_DoC_2.pdf; 4) 0448 554 001 GB.pdf; 5) ESAB PAPR System GB.pdf, які не містять автентичний переклад. 5. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу І тендерної документації: “Під час проведення закупівлі документи, що подаються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі пропозиції закупівлі надається документ, складений на іншій ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає автентичний переклад цього документу. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.” 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати автентичний переклад файлів: 1)EPR-X1.1PAPR(декларація відповідності).pdf; 2) EPR-X1.1 PAPR system_2.pdf; 3) Savage A50Air LUX_DoC_2.pdf; 4) 0448 554 001 GB.pdf; 5) ESAB PAPR System GB.pdf
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від департаменту матеріально-технічного забезпечення, надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІН-ВЕЛД" (код ЄДРПОУ 42489481) за предметом закупівлі «Аксесуари до робочого одягу (Маски захисні зварника з подачею повітря)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-07-17-002755-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІН-ВЕЛД" (код ЄДРПОУ 42489481) за предметом закупівлі «Аксесуари до робочого одягу (Маски захисні зварника з подачею повітря)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-07-17-002755-a) до 20 робочих днів у відповідності до Особливостей та частини 10 статті 29 Закону.
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від департаменту матеріально-технічного забезпечення, надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖЕЙСІК УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 40682399) за предметом закупівлі «Аксесуари до робочого одягу (Маски захисні зварника з подачею повітря)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-07-17-002755-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖЕЙСІК УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 40682399) за предметом закупівлі «Аксесуари до робочого одягу (Маски захисні зварника з подачею повітря)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-07-17-002755-a) до 20 робочих днів у відповідності до Особливостей та частини 10 статті 29 Закону.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.