Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 101 865 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 509,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Іванова |
| Телефон: | +380633970471 |
| E-mail: | uzmeul@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 23.07.2025 року Спеціальний робочий одяг літній (для благоустрою населених пунктів), ДК 021:2015: 18130000-9 - Спеціальний робочий одяг (Спеціальний робочий одяг літній; Костюм охоронника з логотипом; Куртка ІТР з відстібними рукавами) 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно вимогам тендерної документації, документи тендерної пропозиції Учасника повинні бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Натомість, Учасник завантажив свої документи з накладенням удосконаленого електронного підпису (УЕП). 2.1. Вимога пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3.1. Прохання накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на документи тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.