Закупівлю оголошено - 11-07-2025, 18:45. Дата останніх змін - 13-08-2025, 17:02

ДК 021:2015 (CPV) : 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (костюми робочі, напівкомбінезони, халати та жилети сигнальні)

ДК 021:2015 (CPV) : 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (костюми робочі, напівкомбінезони, халати та жилети сигнальні)... Державна закупівля - UA-2025-07-11-010937-a ДК 021:2015 (CPV) : 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (костюми робочі, напівкомбінезони, халати та жилети сигнальні) від замовника Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" від 7/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-11-010937-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-11-013620-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-07-2025, 18:45
по 16-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-07-2025, 18:45
по 19-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-07-2025, 12:42
по 21-07-2025, 13:05

Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2378990
2 378 990 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:23 789,90 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
ЄДРПОУ:39606435 Досьє YouControl
Контактна особа:Антонюк Ірина
Телефон:380445174827
E-mail:zakupivli-kp@ukr.net
Місцезнаходження:
02002, Україна, Київська область,Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015 (CPV) : 18130000-9 ...
2 378 990 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-07-2025, 12:42
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм робочий (куртка + штани)

650
одиниця
02002 Україна Київська область Київ вулиця Куліша, будинок 9-Г
по 31-12-2025
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм робочий (куртка + напівкомбінезон)

100
одиниця
02002 Україна Київська область Київ вулиця Куліша, будинок 9-Г
по 31-12-2025
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Халат робочий

50
одиниця
02002 Україна Київська область Київ вулиця Куліша, будинок 9-Г
по 31-12-2025
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Жилет сигнальний

650
одиниця
02002 Україна Київська область Київ вулиця Куліша, будинок 9-Г
по 31-12-2025
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм зварювальника

10
одиниця
02002 Україна Київська область Київ вулиця Куліша, будинок 9-Г
по 31-12-2025
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СПЕЦТОРГАЛЬЯНС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-07-2025 по 02-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 7, 03151, Білявський Сергій
Остаточна пропозиція:
1 877 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 989 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-07-2025, 16:26
Період подачі оскарження:
по 04-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-07-25, 14:44:45
24

виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 13 розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «-Копія оригіналу сертифікату учасника на систему управління щодо протидії корупції стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату; - Копія оригіналу або копії документа що підтверджує акредитацію або інший спосіб, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності), що видав сертифікат. - Скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідного коду, що зазначений у сертифікаті. - Копія звіту про аудит, що підтверджує проведення аудиту, складеного акредитованим НААУ органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим НААУ органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в акредитованому НААУ органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому НААУ органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).» Учасник надав вищезазначені документи, проте копія Атестату про акредитацію органу сертифікації що видав сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) надана не в повному обсязі (без додатків на 2 аркушах). Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-07-25, 14:44:45
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-11-010937-a-b1
Номер договору:
528
Дата підписання договору:
11-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 11-08-2025 по 31-12-2025
1 877 199,60 UAH
Ціна договору
1 564 333 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-07-2025 по 29-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , Олександр Ширина
Остаточна пропозиція:
1 854 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 926 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 31-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-07-25, 19:07:37
24

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до п. 1.1. розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1 про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), щодо виконання робіт або послуг, які є предметом закупівлі та копію аналогічного договору, що зазначений в довідці.» Учасник надав Довідку про наявність виконання аналогічного за предметом закупівлі договору вих. №18 від 04.06.2025р. не за формою. 2. Відповідно до п. 2. розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік кваліфікованих працівників (із зазначенням ПІБ, посади та досвіду роботи на зазначеній посаді), які мають необхідні знання та досвід, в тому числі не менше 10 (десяти) швей, 1 (одного) закрійника та технолога/начальника виробництва та інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції); 2.2. Копії трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (при наявності) та/або копії цивільно-правових угод на кожного працівника вказаного в довідці; 2.3. Протокол/витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та чинне посвідчення, що підтверджують наявність знань або проходження навчання із загального курсу з охорони праці в інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції); 2.4. Протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки та чинне посвідчення, що підтверджують проходження навчання з питань пожежної безпеки в інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції);» Учасником не надано вищезазначені документи. 3. Відповідно до п. 3. розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 3.1. Довідку про наявність відповідного обладнання/устаткування, наявність приміщення (власного чи орендованого) за підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності). Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці Учасник надає документ, в якому зазначено наявність обладнання та матеріально-технічної бази (договір оренди та/або право власності на нерухоме майно та/або оборотно-сальдова відомість ОЗ на поточний час та/або інші документи).» Учасником не надано вищезазначені документи. 4. Відповідно до підпункту 2.1.2. розділу ІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «2.1.2. Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: ‒ довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів; ‒ та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.» Учасником не надано вищезазначені документи. 5. Відповідно до пункту 3 розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа. Дата видачі витягу повинна бути не раніше ніж за 30 календарних днів відносно дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» Учасник надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 21.05.2025, що раніше ніж за 30 календарних днів відносно дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 6. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «Інформація в довільній формі щодо статусу учасника як платника податку (платник ПДВ, єдиного податку чи перебування на іншій системі оподаткування); Копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість). Копія свідоцтва або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).» Учасником не надана інформація в довільній формі щодо статусу учасника як платника податку (платник ПДВ, єдиного податку чи перебування на іншій системі оподаткування). 7. Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «Підписаний Проект договору на закупівлю обов’язково з усіма повністю заповненими додатками — Додаток 3 до тендерної документації, за підписом керівника учасника (або уповноваженої особи, яка має право підпису Договору) та скріплена печаткою (у разі наявності).» Учасник надав Підписаний Проект договору на закупівлю проте не заповнив усі додатки повністю. 8. Відповідно до пункту 13 розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «-Копія оригіналу сертифікату учасника на систему управління щодо протидії корупції стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату; - Копія оригіналу або копії документа що підтверджує акредитацію або інший спосіб, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності), що видав сертифікат. - Скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідного коду, що зазначений у сертифікаті. - Копія звіту про аудит, що підтверджує проведення аудиту, складеного акредитованим НААУ органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим НААУ органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в акредитованому НААУ органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому НААУ органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).» Учасник не надав копію оригіналу сертифікату учасника на систему управління щодо протидії корупції стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Також учасник надав копію Атестату про акредитацію органу сертифікації що видав сертифікат не в повному обсязі (без додатків на 4 аркушах), крім того даний Атестат не підтверджує акредитацію органу сертифікації щодо видачі сертифікату на систему управління щодо протидії корупції стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-07-25, 19:07:37

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 854 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 926 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-07-2025, 23:00:12
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 3.1. Довідку про наявність відповідного обладнання/устаткування, наявність приміщення (власного чи орендованого) за підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності). Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці Учасник надає документ, в якому зазначено наявність обладнання та матеріально-технічної бази (договір оренди та/або право власності на нерухоме майно та/або оборотно-сальдова відомість ОЗ на поточний час та/або інші документи).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік кваліфікованих працівників (із зазначенням ПІБ, посади та досвіду роботи на зазначеній посаді), які мають необхідні знання та досвід, в тому числі не менше 10 (десяти) швей, 1 (одного) закрійника та технолога/начальника виробництва та інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції); 2.2. Копії трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (при наявності) та/або копії цивільно-правових угод на кожного працівника вказаного в довідці; 2.3. Протокол/витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та чинне посвідчення, що підтверджують наявність знань або проходження навчання із загального курсу з охорони праці в інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції); 2.4. Протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки та чинне посвідчення, що підтверджують проходження навчання з питань пожежної безпеки в інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції);
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1 про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), щодо виконання робіт або послуг, які є предметом закупівлі та копію аналогічного договору, що зазначений в довідці. 1.2 Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є постачання товару згідно технічних умов (Додаток 2 до Тендерної документації) в період 2021-2024 років, інформація по якому (яких) відображена в Довідці. 1.3 На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник, у складі документів тендерної пропозиції, повинен надати копії повністю виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів) по якому (яких) відображена інформація в Довідці відповідно до пп. 1.1. 1.4. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору(ів) на повний обсяг і суму поставлених товарів, зазначеного(их) в наданій Учасником довідці відповідно до пп. 1.1.; 1.5. Скан-копії з оригіналу листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), із зазначенням інформації щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки товару та належного виконання ним умов договору, дати і номеру договору (на який надано лист-відгук), інформація по якому (яких) відображена в довідці відповідно до пп. 1.1.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю 4.1. Учасник повинен надати копії фінансової звітності за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). Підтвердженням фінансової спроможності учасника закупівлі буде слугувати наявність річного доходу (виручки) за останній звітний період у розмірі 99,9 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "СПЕЦТОРГАЛЬЯНС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 877 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 989 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-07-2025, 17:21:02
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 3.1. Довідку про наявність відповідного обладнання/устаткування, наявність приміщення (власного чи орендованого) за підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності). Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці Учасник надає документ, в якому зазначено наявність обладнання та матеріально-технічної бази (договір оренди та/або право власності на нерухоме майно та/або оборотно-сальдова відомість ОЗ на поточний час та/або інші документи).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік кваліфікованих працівників (із зазначенням ПІБ, посади та досвіду роботи на зазначеній посаді), які мають необхідні знання та досвід, в тому числі не менше 10 (десяти) швей, 1 (одного) закрійника та технолога/начальника виробництва та інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції); 2.2. Копії трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (при наявності) та/або копії цивільно-правових угод на кожного працівника вказаного в довідці; 2.3. Протокол/витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та чинне посвідчення, що підтверджують наявність знань або проходження навчання із загального курсу з охорони праці в інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції); 2.4. Протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки та чинне посвідчення, що підтверджують проходження навчання з питань пожежної безпеки в інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції);
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1 про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), щодо виконання робіт або послуг, які є предметом закупівлі та копію аналогічного договору, що зазначений в довідці. 1.2 Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є постачання товару згідно технічних умов (Додаток 2 до Тендерної документації) в період 2021-2024 років, інформація по якому (яких) відображена в Довідці. 1.3 На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник, у складі документів тендерної пропозиції, повинен надати копії повністю виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів) по якому (яких) відображена інформація в Довідці відповідно до пп. 1.1. 1.4. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору(ів) на повний обсяг і суму поставлених товарів, зазначеного(их) в наданій Учасником довідці відповідно до пп. 1.1.; 1.5. Скан-копії з оригіналу листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), із зазначенням інформації щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки товару та належного виконання ним умов договору, дати і номеру договору (на який надано лист-відгук), інформація по якому (яких) відображена в довідці відповідно до пп. 1.1.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю 4.1. Учасник повинен надати копії фінансової звітності за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). Підтвердженням фінансової спроможності учасника закупівлі буде слугувати наявність річного доходу (виручки) за останній звітний період у розмірі 99,9 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено11-07-2025, 18:45:23
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-07-2025, 16:53:44
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 18:42:22
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 18:42:22
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 18:42:22
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 18:42:22
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічний Видалено11-07-2025, 18:42:22
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:14-07-2025, 16:50:10
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 18:42:22
                      Інші
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Інший
                        публічнийЕкспортовано:14-07-2025, 16:51:22
                        Інший
                        публічнийЕкспортовано:14-07-2025, 16:51:22

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          6. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          7. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          2. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          120
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту ДК 021:2015 (CPV) : 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (костюми робочі, напівкомбінезони, халати та жилети сигнальні)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - 3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 3.1. Довідку про наявність відповідного обладнання/устаткування, наявність приміщення (власного чи орендованого) за підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності). Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці Учасник надає документ, в якому зазначено наявність обладнання та матеріально-технічної бази (договір оренди та/або право власності на нерухоме майно та/або оборотно-сальдова відомість ОЗ на поточний час та/або інші документи).
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту ДК 021:2015 (CPV) : 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (костюми робочі, напівкомбінезони, халати та жилети сигнальні)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік кваліфікованих працівників (із зазначенням ПІБ, посади та досвіду роботи на зазначеній посаді), які мають необхідні знання та досвід, в тому числі не менше 10 (десяти) швей, 1 (одного) закрійника та технолога/начальника виробництва та інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції); 2.2. Копії трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (при наявності) та/або копії цивільно-правових угод на кожного працівника вказаного в довідці; 2.3. Протокол/витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та чинне посвідчення, що підтверджують наявність знань або проходження навчання із загального курсу з охорони праці в інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції); 2.4. Протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки та чинне посвідчення, що підтверджують проходження навчання з питань пожежної безпеки в інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції);
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту ДК 021:2015 (CPV) : 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (костюми робочі, напівкомбінезони, халати та жилети сигнальні)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1 про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), щодо виконання робіт або послуг, які є предметом закупівлі та копію аналогічного договору, що зазначений в довідці. 1.2 Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є постачання товару згідно технічних умов (Додаток 2 до Тендерної документації) в період 2021-2024 років, інформація по якому (яких) відображена в Довідці. 1.3 На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник, у складі документів тендерної пропозиції, повинен надати копії повністю виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів) по якому (яких) відображена інформація в Довідці відповідно до пп. 1.1. 1.4. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору(ів) на повний обсяг і суму поставлених товарів, зазначеного(их) в наданій Учасником довідці відповідно до пп. 1.1.; 1.5. Скан-копії з оригіналу листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), із зазначенням інформації щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки товару та належного виконання ним умов договору, дати і номеру договору (на який надано лист-відгук), інформація по якому (яких) відображена в довідці відповідно до пп. 1.1.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту ДК 021:2015 (CPV) : 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (костюми робочі, напівкомбінезони, халати та жилети сигнальні)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю 4.1. Учасник повинен надати копії фінансової звітності за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). Підтвердженням фінансової спроможності учасника закупівлі буде слугувати наявність річного доходу (виручки) за останній звітний період у розмірі 99,9 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 11-07-2025, 18:44:32
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ