Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 488 980 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 444,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37498536 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Джулай Карина Юріївна |
| Телефон: | +380931185310 |
| E-mail: | tender.uos@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
4 |
За результатами оцінки тендерних пропозицій у закупівлі – «ДК 021:2015 - 18410000-6 -Спеціальний одяг» (Комплекти спортивного одягу для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування на 2025-2026 н.р.), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-09-010150-a, найбільш економічно вигідною є пропозиція Учасника ФОП "Загоняєв Вячеслав Михайлович", код за ЄДРПОУ / ІПН 2188912491. Відповідно пункту 41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великою кількістю документів, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, та з метою всебічного та неупередженого вивчення відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації необхідно продовжити розгляд тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Затверджено Протоколом уповноваженої особи № від .07.2025 Уповноважена особа __________________ М. ІЛИНИЧ Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - «ДК 021:2015 - 18410000-6 -Спеціальний одяг» (Комплекти спортивного одягу для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування на 2025-2026 н.р.) Ідентифікатор закупівлі : №UA-2025-07-09-010150-a, Замовник: Управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: ФОП "Загоняєв Вячеслав Михайлович" код за ЄДРПОУ / ІПН 2188912491 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП "Загоняєв Вячеслав Михайлович", код за ЄДРПОУ / ІПН 2188912491, (далі - Учасник), щодо процедури відкритих торгів з Особливостями на закупівлю - «ДК 021:2015 - 18410000-6 -Спеціальний одяг» (Комплекти спортивного одягу для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування на 2025-2026 н.р.), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-09-010150-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Відповідно до п.п. 1.2. п. 1 Розділу І. Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановлено, зокрема: 1.2. Кольорові скан-копії оригіналів документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу). Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «1. Документи про наявність мтб.pdf», який містить Свідоцтво про право власності на приміщення загальною площею 163,10 кв.м, проте наданий документ наданий не у вигляді кольорової скан-копії. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • Кольорові скан-копії оригіналів документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу). 2. Відповідно до п.п. 1.4. п. 1 Розділу І. Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановлено, зокрема: 1.4. Для обміру (обміну) ділового одягу Учасник повинен надати приміщення розміром не менше 100 м.кв. Приміщення повинно містити не менше двох роздягалень, дзеркала. Для підтвердження Учасник повинен надати документи на приміщення (договір оренди, або документи на право власності) та план приміщення. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «1. Документи про наявність мтб.pdf», який містить Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить п.12 примірочні, проте у складі пропозиції учасника не надано підтвердження наявності дзеркал. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • Підтвердження наявності дзеркал у переміщенні з роздягальними 3. Відповідно до п.п. 1.1. п. 1 Розділу І. Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановлено, зокрема: 1.1. Заповнену довідку у формі 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «1. Документи про наявність мтб.pdf», який містить Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про техніку, яку планується орендувати, а саме Автомобіль BMW Х5 (БМВ Х5) АІ5500НХ, проте у складі пропозиції учасника надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу відповідно до якого Автомобіль BMW Х5 (БМВ Х5) АІ5500НХ належить Учаснику. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • Виправлену Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.