Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку №1 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін. Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 121 149 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 605,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 1493 (94 прикордонний загін) |
| ЄДРПОУ: | 14321707 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Медвідь Юрій Геннадійович |
| Телефон: | 380667204025 |
| E-mail: | chop_zagin_tender@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 00000, Україна, Закарпатська область,Чоп, м. Чоп |
2 |
уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ТОВ "Престиж"(14179865) та виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: (пункт 5) учасник надає наступні документи: - відомості щодо сплати податків та зборів ( у разі наявності): для платників податку на додану вартість: копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; для платників єдиного податку: копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо Учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України щодо відсутності зазначених документів. - копію повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань видану не раніше поточного року проведення закупівлі. У складі пропозиції учасник не надав зазначені документи (відомості щодо сплати податків надано іншої організації). Учаснику необхідно надати: - відомості щодо сплати податків та зборів ( у разі наявності): для платників податку на додану вартість: копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; - копію повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань видану не раніше поточного року проведення закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.